Monday, Oct 31, 2022

صفحه نخست » تصاویری لو رفته از رستم قاسمی همراه یک خانم بدون حجاب در خارج از ایران

01_rostam_ghasemi.jpgمنوتو - تصاویری از رستم قاسمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که او را همراه یک خانم بدون حجاب در خارج از ایران نشان می‌دهد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی اطلاعاتی از این تصاویر منتشر کرده‌اند و برخی معتقدند این تصاویر در مالزی گرفته شده است.

رستم قاسمی، وزیر فعلی راه و شهرسازی، وزیر پیشین نفت، فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا و معاون پیشین اقتصادی نیروی قدس سپاه است.

کاربران با انتقاد از رفتار دو گانه مقامات جمهوری اسلامی نوشته‌اند: «واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند، چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند.»

علی جعفری، مشاور و رییس دفتر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به تصاویر افشا شده از او که به‌همراه یک زن بی‌حجاب در مالزی گرفته شده واکنش نشان داد و در توییتی نوشت: «صرف‌نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکس‌های خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟.»

rostam1.jpg

شاهد علوی٬ خبرنگار ایران‌اینترنشنال برای اولین بار این عکسها را منتشر کرد.

آقای علوی در مورد مکان و زمان این عکس‌ها نوشته که سال ۲۰۱۱ در محوطه پشتی برج‌های دوقلوی پتروناس کوالالامپور گرفته شده است.

‎در آن‌زمان رستم قاسمی وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد بود

واکنشهای بسیاری درمورد این عکسها در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد .

از جمله برخی می‌گویند مقام‌های جمهوری اسلامی مواردی که در داخل ایران ممنوع است را در خارج از ایران برای خود و خانواده‌شان عادی می‌دانند.

از طرفی برخی هم می‌گویند صرف‌نظر از رابطه رستم قاسمی با این زن، به نظر می رسد این خانم برای گرفتن عکس یادگاری حجاب از سر برداشته باشد

اما این مورد برای بسیاری از کاربران قابل قبول نبوده و بار دیگر وجود رفتار دوگانه بین مقامات ایران را برای کاربران تداعی کرده است.

رستم قاسمی وزیر راه دولت رییسی است و پیش از آن معاون اقتصادی نیروی قدس سپاه و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا بوده است

این عکسها در حالی منتشر شده است که یکی از خواسته‌های بسیاری از زنان در ایران داشتن آزادی پوشش است و در اعتراضات هفته‌های اخیر برخی از آنها کشته و زندانی شده‌اند.

rostam2.jpgrostam3.jpg

rostam4.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy