Thursday, Nov 3, 2022

صفحه نخست » به اعضای مجلس خبرگان باتوم بدهید و آن‌ها را روانه خیابان کنید

khobregan.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

اعضای مجلس خبرگان
در راستای این که جمهوری اسلامی به مویی بند است و برای سرکوب انقلاب نیروی کافی ندارد، پیشنهاد می‌شود که به اعضای مجلس خبرگان که سالی دو مرتبه تشکیل جلسه می‌دهند ولی ۱۲ ماه حقوق می‌گیرند، برای حلال شدن حقوق‌شان هم که شده، باتوم داده شود تا برای سرکوب به خیابان بروند.

به هیچ عنوان نباید به آن‌ها تفنگ ساچمه‌ای داده شود برای این که چشم وچارشان درست نمی‌بیند و هم دیگر را سوراخ سوراخ می‌کنند. درصورتی که این نمایندگان گیر انقلابیون افتادند، انقلابیون نباید به هیچ عنوان با باتوم با آن‌ها کارهای بی ناموسی کنند، آن‌ها باید بدانند که استفاده بی ناموسی از باتوم همان، مردن نمایندگان که جزو آثار باستانی هم محسوب می‌شوند، همان.
مسئولین نظام باید از روحانیونی که تعداد زن‌هایشان از تعداد دندان‌هایشان بیشتر است برای سرکوب استفاده نکنند، آن‌ها به اندازه کافی در اندرونی گرفتاری دارند وشرمسار همسران خود هستند.

آمریکا آب می‌شود!
امروز رهبری فرمودند که آمریکا دارد آب می‌شود، حاج بابای ما می‌گوید: "این مقامات عالی نظام اسلامی بیش از ۴۰ سال است که شب‌ها با رویای فروپاشی آمریکا غسل واجب می‌شوند و فردایش آن رویا را واقعیت دانسته و آن را قریب الوقوع می‌دانند". جسارتا باید خدمت حاج بابا عرض کنم که به نظر من رهبری درست گفتند که آمریکا دارد فرو می‌پاشد، برای این که اوضاع اقتصادی آمریکا خوب نیست و الان مدتهاست که سرویس‌های جاسوسی آن‌ها به دنبال این هستند که مقام معظم رهبری را بزور" فرار مغزها" کنند تا اوضاع اقتصادی آمریکا را سر و سامان بدهد. حاج بابای ما معتقد است که رهبری اگرچه ظاهراً در قید حیات است ولی از نظر عقلی سالهاست که مرده است. بنده با فرمایش ایشان موافق نیستم ولی قبول دارم که حضرت آقا مدتی است که در عوالم هپروت سیر می‌کنند. به اهالی بیت پیشنهاد می‌کنم که منقل را درجایی بگذارند که آقا به آن دسترسی نداشته باشد.

پس از فرار از کشور به روسیه نروید!
به دزدان محترم که عیالات نا متحد و فرزندان خود را به خارج فرستاده و خودشان مشغول بستن محمل‌ها و فرار از کشور هستند توصیه می‌کنم که به روسیه نروند. روس‌ها به مراتب از آن‌ها دزد ترند و همانجا در فرودگاه لخت‌شان می‌کنند و با زیرشلواری مامان دوز یا به جبهه جنگ اوکراین فرستاده می‌شوند و یا مانند دوستان پوتین ازپنجره طبقات بالا به خیابان می‌پرند.
به مقام معظم رهبری نیز قویا توصیه می‌کنم که پس از فراراز کشور، روسیه را برای زندگی انتخاب نکنند. می‌گویند پوتین عادت بدی دارد، نوکران خود را که دیگر به دردش نمی‌خورند" نه اینوری نه اونوری "می کند. به نظر من به ونزوئلا هم نباید بروند. برای این که سیاست در آمریکای لاتین مثل پاندول است یعنی بین چپ و راست در حرکت است. اگر این پاندول در ونزوئلا به سمت راست حرکت کند، دار و ندار رهبری را خواهند گرفت و ایشان مجبورند که به حوثی‌ها پناهنده شوند.

داعشی فتوژنیک!
این داعشی را که نیروهای امنیتی برای شاهچراغ استخدام کرده بودند فتوژنیک بود و اصلاً به داعشی‌ها نمی‌خورد. داعشی باید زمخت، یغور با انبوهی مو و یا حداقل دارای سبیلی ج*** کُش و یا پرستو کُش باشد. به نظر من اگر می‌خواهید داعشی استخدام کنید باید شبیه رستم قاسمی باشد تا همه باور کنند.

آبان ۱۴۰۱



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy