Friday, Nov 4, 2022

صفحه نخست » از "لت و پار شدن" سرکوبگران در کرج تا پوستر ایران رو پس می‌گیریم در بزرگراه مدرس

karaj_banner.jpgتظاهرات شبانه در کرج با وجود تهدید نیروهای سرکوب به انتقام

ایندیپندنت فارسی - مناطق مختلفی از شهر کرج نیز شامگاه پنجشنبه شاهد ادامه تظاهرات مردمی بود که از روز پنجشنبه در جریان چهلم پارسا رضادوست و حدیث نجفی آغاز شد. مردم کرج در مناطقی چون خرمدشت با آتش برخی از خیابان‌ها را مسدود کردند.

هم‌زمان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز مردم معترض را تهدید کرد که «صبر ما حدی دارد و از این به بعد به‌طور قاطع برخورد خواهیم کرد.»

***

***

***

به آتش کشیده شدن خودروی بسیج در قزوین

مردم قزوین در تظاهرات شبانه خود پس از سردادن شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و علی خامنه‌ای مورد حمله نیروهای بسیج و یگان ویژه قرار گرفتند. در جریان مقاومت مردم مقابل حمله نیروهای سرکوبگر، یک خودروی متعلق به نیروهای بسیج به آتش کشیده شد.

در شهر الوند استان قزوین نیز مردم معترض با سردادن شعار «خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله» در خیابانی‌های اصلی این شهر تظاهرات کردند.

تظاهرات مردم مشهد با وجود فضای به شدت امنیتی

مردم معترض در مشهد بار دیگر پنجشنبه شب به خیابان آمدند و در مناطقی از این شهر، از جمله در منطقه احمدآباد شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و «مرگ بر دیکتاتور» سردادند.

تظاهرات مردم مشهد در حالی برگزار شد که مناطقی چون احمدآباد و وکیل‌آباد در ساعات اولیه شب مملو از نیروهای سرکوبگر بود و در مواردی درگیری بین مردم و نیروهای سرکوبگر رخ داد.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

میدان معلم رشت صحنه تظاهرات شبانه مردم علیه جمهوری اسلامی

در شهر رشت که روز جمعه شاهد تظاهرات در جریان مراسم چهلم بهنام لایق‌پور و سردادن شعار «مرگ بر دیکتاتور» از سوی مردم بود، شامگاه پنجشنبه نیز میدان معلم به صحنه تظاهرات علیه جمهوری اسلامی تبدیل شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy