Friday, Nov 4, 2022

صفحه نخست » انتشار عکس تبلیغاتی تیرانداز سپاه با آرتین + واکنش علی کریمی

ایران وایر - خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران، از دیدار «جواد فروغی» تیرانداز سپاه پاسداران، عضو سپاه قدس در سوریه و تیرانداز تیم ایران در رقابت‌های المپیک توکیو با «آرتین» کودکی که خانواده‌اش را در تیراندازی شاهچراغ از دست داده است خبر داد.

taktirandaz.jpgرسانه سپاه پاسداران همچنین خبر داده که جواد فروغی مدال خود را به این کودک خردسال تقدیم کرد. «علی کریمی» ستاره سابق فوتبال ایران همزمان با انتشار این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت که مدیران حکومت از این بچه «اسباب‌بازی» ساخته تا از او برای تبلیغات خودشان استفاده کنند. کریمی همچنین به انتقادات اخیر خانواده شهدای جنگ ایران و عراق اشاره کرد و نوشت:

«یاد بچه‌های شهدا می‌افتم که زمانی همین نمایش رو باهاشون اجرا می‌کردند. اما به محض این که بزرگ شدند و لب به انتقاد باز کردند، هر چه در دهان‌شون بود نثارشان کردند.» او به صورت نمونه به «آسیه باکری» دختر مهدی باکری اشاره کرده است. هم‌زمان سخنگوی دولت، رفتار تیرانداز سپاه پاسداران و پرستار سپاه قدس در سوریه را ستود و در توییتر برای جواد فروغی نوشت: «عاشقم ایران که باشی، غمگین از غم فرزند ایران هم هستی.»

karimi.jpg👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

در همین زمینه:

علی کریمی: هنوز متحیرید که چرا مردم از شما و دینتان متنفرند؟

یورونیوز - علی کریمی، یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران که در خارج از کشور حضور دارد در تازه‌ترین پست توئیتری خود با انتقاد از «جوان کشی» و «کودک‌‌کشی» رژیم جمهوری اسلامی و سرکوب اعتراض‌ها نوشت: «حیدر حیدر کنان جوان‌کشی و کودک‌کشی کردید، از عدل علی گفتید و هزاران میلیارد از بیت‌المال دزدی کردید، از ناموس زهرا گفتید و به دختران تجاوز کردید، از آزادگی حسین گفتید و شعار آزادی را برهنگی معنا کردید، هنوز متحیرید که چرا مردم از شما و دینتان متنفر شده‌اند؟»

صفحات اینستاگرام و توئیتر این منتقد «سرسخت» جمهوری اسلامی بسیار پربیننده است و فالوورهای زیادی دارد.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

سخنگوی دولت بتازگی با تکرار حرف‌های قبلی خود ادعا کرده نظام مشکلی با بازگشت علی کریمی ندارد. علی بهادری جهرمی به این اسطوره فوتبال ایران پیشنهاد داده: «مشترک برویم درب منازل، محل کارها و محل تحصیل افرادی که ادعا شده کشته شده‌اند تحقیقات کنیم و بببنیم بر حق بوده است یا خیر. طبیعا هر کسی پاسخگوی عملکرد خودش پس از اثبات حقانیت خواهد بود.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy