Saturday, Nov 5, 2022

صفحه نخست » تماس تلفنی آیت الله موسوی تبریزی با مولوی عبدالحمید، حامیان رهبری: مولوی را آویزانش کنید

tabrizi_banner.jpgدر این تماس تلفنی آیت الله موسوی تبریزی از مولوی عبدالحمید به‌دلیل توجه و درایت وی نسبت به مسائل ملی و کشوری تشکر کرد.

به گزارش جماران؛ در پی اتفاقات دلخراش اخیر در زاهدان و جان باختن عده‌ای از شهروندان، آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، طی تماس تلفنی با مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان، از بروز چنین حوادثی در این شهر ابراز تاسف کرده و برای درگذشتگان این وقایع، طلب مغفرت کرد.

همچنین در این تماس تلفنی آیت الله موسوی تبریزی از مولوی عبدالحمید به‌دلیل توجه و درایت وی نسبت به مسائل ملی و کشوری تشکر کرد.

(موسوی تبریزی دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس سابق خانهٔ احزاب است. موسوی تبریزی دادستان کل انقلاب در دوران رهبری سید روح‌الله خمینی بود. وی داماد حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه است.)

رهبر معنوی اهل سنت در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ آبان، با اشاره به ظلم و نابرابری و اقدام حکومت به سرکوب مردم، خواستار برگزاری رفراندومی آزاد زیر نظر نهادهای بین‌المللی شده بود

داریوش معمار - ایندیپندنت فارسی

سخنان مولوی عبدالحمید، امام‌جمعه اهل سنت شهر زاهدان در مورد محکوم کردن خشونت علیه مردم، خشم حامیان جمهوری اسلامی را برانگیخته است.

پس‌ از آنکه رهبر معنوی اهل سنت در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ آبان، با اشاره به ظلم و نابرابری و اقدام حکومت به سرکوب مردم، خواستار برگزاری رفراندومی آزاد زیر نظر نهادهای بین‌المللی شد. حامیان رهبری خواستار برخورد نهادهای امنیتی با او شدند. این افراد مولوی را به دریافت پول از عربستان سعودی متهم کردند؛ توهینی آشکار که تا امروز سابقه نداشته است.

مهدی سلحشور در این مورد در توییتی نوشته است: «کاش جناب مولوی عبدالحمید پیشنهادهای خلاقانه‌شون رو به ‌جای کشوری که هرسال یه انتخابات داشته، می‌دادند به رفقاشون که هنوز فرق صندوق رای و صندوق میوه رو نمی‌دونن تا ببینن چطور حق رفاقت رو باهاشون به جا میارن! دست به شمشیر و گردن‌ نوازیشون که خیلی زبانزده!»

محمدرضا شهبازی نیز صراحتا خواستار اعدام مولوی عبدالحمید شده و نوشته است: «اگر به تقاص اعدام شیخ نمر از... آویزانش می‌کردن الان رفراندوم، رفراندوم نمی‌کرد.»

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

جلیل محبی، دبیر سابق ستاد امربه‌معروف نیز در توییتی نوشت: «اسناد دریافت پول از سعودی توسط عبدالحمید رو پخش کنید و ازش سوال کنید نظرش درباره رفراندوم در کشور متبوعش چیه؟»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy