Monday, Nov 7, 2022

صفحه نخست » ضبط حین خروج از کشور پاسپورت علی ضیا مجری تلویزیون

zia_banner.jpgایران وایر - در پی تشدید برخورد با هنرمندان و افراد شناخته شده‌ای که از معترضان به قتل حکومتی «مهسا امینی» حمایت کرده‌اند، پاسپورت «علی ضیا»، مجری و برنامه‌ساز برنامه‌های تلویزیونی نیز توقیف شد.

رسانه‌های ایران روز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱، از توقیف پاسپورت علی ضیا حین خروج از کشور و ممنوع‌الخروج شدن او خبر داده‌اند.

این مجری برنامه های تلویزیون حکومتی ایران در روزهای گذشته و همزمان با تداوم اعتراضات ضدحکومیت در ایران با انتشار پست‌هایی در صفحه اینستاگرام خود، از معترضان حمایت کرده و خواهان توقف سرکوب علیه جوانان و زنان شده بود.

علی ضیا در یکی از پست‌های خود در اینستاگرام نوشته بود: «به حرف زن ها و جوون ها و مردم گوش بدید. صدای اعتراض وقتی بلند میشه که شما قبلش خواسته هاشون رو نشنیدید. با صبر و مهربانی با مردم برخورد کنید. این دخترها و پسرها که کف خیابون هستن، فرزندان شمان. ما پر از زخمیم، رو زخم نمک نمی پاشن.»

پیش از این اخبار بسیاری از ممنوع‌الخروجی شماری از هنرمندان که از معترضان حمایت کرده بودند نیز منتشر شده است. روز جمعه، ۱۳ آبان‌ماه، بهرام رادان، بازیگر شناخته شده سینمای ایران با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که ممنوع الخروج شده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

بنا بر گزارش‌ها، تاکنون پاسپورت شمار زیادی از هنرمندان و ورزشکاران از جمله «مانی حقیقی»، «همایون شجریان»، «سحر دولتشاهی» و «علی دایی»، حداقل برای مقاطعی، توقیف شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy