Saturday, Nov 12, 2022

صفحه نخست » استرالیا از ترس جان به ایران نیامد و بازنده شد؛ خیال آسوده جمهوری اسلامی

aust_banner.jpgنگرانی از امنیت بازیکنان، مانع سفر تیم ملی بسکتبال استرالیا به ایران شد

ایران وایر - فدراسیون جهانی بسکتبال، پس از قطعی شدن تصمیم فدراسیون بسکتبال استرالیا برای عدم حضور در تهران و مسابقه ندادن مقابل تیم ملی بسکتبال ایران، رای به شکست این تیم داد.

هفته گذشته فدراسیون بسکتبال استرالیا رسما اعلام کرده بود که به دلیل ناآرامی‌ها در ایران حاضر نیست برای مسابقه با نیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی به تهران سفر کند.

فدراسیون جهانی بسکتبال FIBA امروز با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «فدراسیون بسکتبال استرالیا، فیبا را از تصمیم خود مبنی بر عدم سفر به ایران برای بازی با ایران در مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ که قرار است طبق برنامه از پیش‌ تعیین‌شده در روز دوشنبه ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برگزار شود، مطلع کرده است. به این ترتیب نتیجه بازی به سود ایران خواهد شد.»

فدراسیون جهانی بسکتبال همچنین در این بیانیه اعلام کرده که این موضوع را برای اقدامات احتمالی بیشتر بررسی خواهد کرد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

به نظر می‌رسد عدم حضور تیم ملی بسکتبال استرالیا در ایران، بیشتر به سود جمهوری اسلامی باشد. روز گذشته بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران حاضر به همخوانی با سرود جمهوری اسلامی نشدند و خبرنگاران حوزه بسکتبال نیز در اعتراض به بازداشت خبرنگاران ورزشی توسط نیروهای امنیتی، سالن کنفرانس خبری را ترک کردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy