Sunday, Nov 13, 2022

صفحه نخست » رستم قاسمی استعفا داد؟

estefa_banner.jpg«شنیده» تسنیم: رستم قاسمی استعفا داد

تسنیم - شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده است.

شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده و نامه استعفای خود را نیز تقدیم رئیس‌جمهوری کرده است.

این در حالی است که هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.

چندی قبل انتشار عکس‌های خصوصی منتسب به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در شبکه‌های اجتماعی حاشیه ساز شد. همان زمان علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به تصاویر جنجالی منتسب به رستم قاسمی در فضای مجازی واکنش نشان داد و در صفحه توییتری خود نوشت: «صرف‌نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکسهای خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌ مال نکنیم.»

بعد از آن نیز،‌ رستم قاسمی خود در پاسخ به سوالی درباره حاشیه جدید ایجاد شده و اینکه آیا قصد پیگیری دارد یا خیر گفت: خود خداوند باید جوابگو باشد.

تکمیلی/ عضو کمیسیون عمران مجلس: تا این لحظه استعفای وزیر راه تایید نشده

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با پیگیری که بنده تا این لحظه از منابع مختلف داشتم تا این لحظه استعفای وزیر راه و شهرسازی به طور رسمی وصول نشده است.

اقبال شاکری در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: بنده تا این لحظه از منابع مختلفی پیگیری داشتم، اما تاکنون استعفای آقای رستم قاسمی را تایید نکردند. بر اساس پیگیری‌های بنده تا این لحظه استعفای وزیر راه و شهرسازی در جایی به طور رسمی وصول نشده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy