Wednesday, Nov 16, 2022

صفحه نخست » محسن چاوشی: این روزها فوتبال ذره‌ای برایم اهمیت ندارد + واکنش او به استفاده از آثارش برای تیم فوتبال جمهوری اسلامی

chavoshi_banner.jpgایران وایر - محسن چاوشی به استفاده از آثارش برای تیم فوتبال جمهوری اسلامی در جام جهانی واکنش نشان داد و گفت که «هیچ رسانه،ارگانی و نهاد»ی حق استفاده از آثارم را ندارد.

محسن چاوشی ستاره محبوب موسیقی ایران امروز، چهارشنبه ۲۵ آبان ماه با انتشار توییتی به استفاده از ترانه «خلیج فارس» از آثار قدیمی‌اش واکنش نشان داد و نوشت: « ترانه‌ی «خلیج‌فارس» قدیمی‌ست‌. اینجانب هیچ‌گونه همکاری‌ با کاروان فوتبال در جام‌جهانی قطر ندارم و تاکید می‌کنم که هیچ رسانه‌، ارگان، نهاد و... حق استفاده از آثارم را ندارد. فوتبال و ملحقاتش، تنها چیزی‌ست که این روزها ذره‌ای برایم اهمیت ندارد.»

چاوشی در تاریخ ۳۰ شهریورماه گذشته، چند روز پس از آغاز اعتراضات سراسری مردم ایران هم در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «من محسن چاوشی در صحت عقل و سلامت جان اعلام می‌کنم از امروز تمام همکاری‌های خود با وزارت ارشاد و... برای مجوز و امثالهم را قطع می‌کنم و مثل همیشه به خواست و عشق مردم می‌خوانم. سکوت دیگر جایز نیست.»

tweet.jpg

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

محسن چاوشی از بزرگترین ستاره‌های هنر ایران معاصر است. او محبوبیت بسیاری نزد مردم ایران دارد و در چند سال اخیر هم تمرکز ویژه‌ای بر آزاد کردن زندانیان دیه به خصوص کودکان که پیش از سن قانونی مرتکب قتل شده بودند، داشت، کودکانی که با رسیدن به سن قانونی منتظر اجرای حکم قصاص بودند. چاووشی تا تیر ماه سال ۱۴۰۰ در صفحه اینستاگرام خود بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جمع آوری کرده بود. همچنین مرداد ماه سال جاری « ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند» اعلام کرد که در دو سال گذشته محسن چاوشی با جمع‌اوری کمک‌های مردمی از صفحه اینستاگرامش بیش از ۸۵۱ زندانی را آزاد کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy