Thursday, Nov 17, 2022

صفحه نخست » جریمه سنگین یحیی گل محمدی به دلیل گذاشتن استوری اعتراضی

golmohammadi_banner.jpgجریمه سنگین یحیی گل محمدی که موجب شد ۲۰ درصد از قرارداد این مربی توسط باشگاه پرسپولیس کسر شود به نوعی تنبیه این مربی بعد از استوری انتقادی است.

به گزارش انصاف ورزشی، ۹ بازیکن شاغل در لیگ داخلی ایران که توسط کیروش مسافر قطر و جام جهانی شده‌اند پیش از عزیمت به سمت قطر به دیدار رییس دولت سیزدهم ابراهیم رییسی رفتند و پس از آن عازم قطر شدند.

این بازیکنان که ۹ نفر از ۲۵ نفر لیست تیم ملی برای جام جهانی هستند در این دیدار عکس یادگاری گرفتند و با رییس دولت سیزدهم همکلام شدند.

اما یحیی گل محمدی در استوری که در واکنش به این دیدار منتشر کرد این بازیکنان که ۴ نفر از آنان شاگردان کنونی وی در پرسپولیس نیز هستند را مورد نقد قرار داد و اشاره کرد که نمره آنها در درس معرفت صفر است.

اما قابل پیش بینی بود که چنین واکنشی از سوی سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران نسبت به دیدار بازیکنان تیم ملی با رییس دولت، قاعدتا با واکنشهایی روبه‌رو خواهد شد و این طبعا به نفع باشگاه پرسپولیس نیست.

نتیجتا در همین راستا ابتدا باشگاه پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد و اشاره داشت که هر گونه عملی در جهت تضعیف تیم ملی ایران را محکوم میکند. اما از صبح روز ۲۵ آبان خبر جریمه سنگین یحیی گل محمدی نیز منتشر شد؛ این خبر ابتدا تکذیب شد اما با پیگیری رسانه‌ها مشخص شد این خبر صحت دارد.

«تسنیم» در خصوص جریمه سنگین یحیی گل محمدی نوشت:

«امروز خبری مبنی بر جریمه ۲۰ درصدی یحیی گل‌محمدی مربی باشگاه پرسپولیس برپایه مبلغ قرارداد او منتشر شد. در پیگیری این خبر توسط رسانه‌ها، بعضی مسئولان باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کردند.

با این حال پیگیری‌ها و کسب اطلاع خبرنگار تسنیم حاکی است که خبر جریمه شدن یحیی گل‌محمدی صحت دارد، دلیل تصویب این جریمه را اهانت او به اعضای تیم ملی عنوان می‌کنند.

گفته می‌شود جزئیات این تصمیم به‌زودی اعلام می‌شود.»

اما پس از این کریم باقری نیز پستی انتقادی منتشر کرد که در آن این پرسش را مطرح میکند که چرا از پست و استوری همدردی آشفته میشوید؟ که میتوان از مضمون آن به نوعی شاید انتقاد به این تصمیم را نیز برداشت کرد.

مجموع این مسائل و موضوعات دیگری همچون شایعه بازداشت سروش رفیعی و غیبت او در تمرین امروز نشان میدهد که اوضاع باشگاه پرسپولیس در این روزها بسیار حساس و پرحاشیه شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy