Sunday, Nov 20, 2022

صفحه نخست » داوود عابدی، مجری ورزشی، هم از صداوسیما کناره‌گیری کرد

irib_banner.jpgرادیو فردا - در ادامه واکنش‌های چهره‌های تلویزیونی به سرکوب اعتراضات مردم، داوود عابدی، مجری و گزارشگر ورزشی هم با تلویزیون خداحافظی و اعلام کرد که «با این همه آه و حسرت و اندوه در هر گوشه از سرزمین» دیگر نمی‌تواند.

این مجری ورزشی شامگاه ۲۸ آبان با انتشار پستی در اینستاگرامش قراره بوده برنامه‌های ورزشی از جمله برنامه ویژه جام جهانی را تولید و اجرا کند، اما اکنون اعلام کرده است که «چطور می‌توان با این همه آه و حسرت و اندوه در هر گوشه از سرزمین نقش مجری خوشحال و پرانرژی در ورزش را ایفا کنم؟ حداقل این‌که من نمی‌توانم».

او در ادامه، خروج خود از تلویزیون جمهوری اسلامی را «رسماً» اعلام کرده و برای «زندگی شایسته و روزهای خوب و شاد بدون خشونت برای زنان و مردان میهن» ابراز امیدواری کرده است.

همسر داوود عابدی، المیرا شریفی مقدم نیز مجری شبکه خبر تلویزیون جمهوری اسلامی است که هنوز واکنشی به این خبر ابراز نکرده است.

insta.jpg

یک روز پیش از آن، یک مجری شبکه تهران نیز در واکنش به کشته‌شدن کیان پیرفلک، کودک ۹ ساله‌ای که با شلیک تیر جنگی ماموران در جریان سرکوب اعتراضات شهر ایذه کشته شد، اعلام کناره‌گیری کرده بود.

کیمیا گیلانی⁩ پس از آن‌که در یک برنامه مسابقه تلفنی زنده در این شبکه، ویدئوی مشهور کیان پیرفلک به‌عنوان موضوع سؤال پخش و باعث گریه او شد، اعلام کرد: «حالا که دل مردمم شاد نیست، نیازی هم به حضور من‌ نیست و از اجرا در تلویزیون خداحافظی می‌کنم.»

از شروع اعتراضات سراسری «زن زندگی آزادی» در ۲۶ شهریور، شمار کودکانی که در جریان سرکوب اعتراضات کشته شده‌اند در روزهای اخیر از چهل کودک گذشته و در برخی گزارش‌ها آمار نزدیک به پنجاه کودک ذکر شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy