Tuesday, Nov 22, 2022

صفحه نخست » علیرضا پناهیان: در رده بعد از رهبری، هماهنگی بین نیروهای انقلاب وجود ندارد

panahian_banner.jpgرادیو فردا - یک سخنران بیت رهبر جمهوری اسلامی اذعان کرد جبهه طرفداران جمهوری اسلامی که از آن‌ها به عنوان «طرفداران ایران» یاد کرد، با هم اتحاد و هماهنگی ندارند.

علیرضا پناهیان در محفل هفتگی «هیأت‌های دانشجویی استان تهران» گفته که «متاسفانه در رده بعد از رهبری، بین نیروهای انقلابی هماهنگی وجود ندارد؛ یک مرکز مشترک برای برنامه‌ریزی و فرماندهی وجود ندارد».

خبرگزاری فارس می‌گوید این سخنرانی روز یکشنبه انجام شده است، ولی متن آن روز سه‌شنبه منتشر شد.

پناهیان که از سخنرانان رسمی بیت رهبر جمهوری اسلامی است، تصریح کرده که امتحان‌های طرفداران نظام اسلامی «سخت‌تر» شده است و خواستار «جهاد در راه خدا» شد.

او گفت: این امتحان انصافاً سخت است، «اگر به جهاد بروم گلوله می‌خورم و شهید می‌شوم، من نمی‌خواهم الان بمیرم». پس تو به خدا ایمان نداری، و الا اگر ایمان داشته باشی، می‌گویی: «تا مرگ من فرا نرسیده باشد، گلوله نمی‌خورم».

این سخنران مذهبی در بخش دیگری از اظهاراتش به‌طور تلویحی به شکست نظام جمهوری اسلامی در مسئله «حجاب اجباری» اعتراف کرده و گفته است: «اگر بی‌حجابی رواج پیدا کند، مطمئن باشید که حجاب هم قیمت و ارزش بیشتری پیدا می‌کند و قدرش بیشتر دانسته می‌شود و حجاب هم یک رواج کیفی بیشتری پیدا می‌کند».

پناهیان در عین حال گفت: «اگر چند فیلم و اثر هنری درست و حسابی» در توجیه حجاب اجباری ساخته شود، «خیلی از مسائل حل می‌شود».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy