Wednesday, Nov 23, 2022

صفحه نخست » شوک دوم جام جهانی رقم خورد

shock2_banner.jpgشگفتی ادامه دارد

آلمان ۱ - ژاپن ۲، نیمه مربیان را فلیک باخت

بعد از به رختکن رفتن با نتیجه یک بر صفر، تعویض‌های طلایی ژاپن در نیمه دوم روند بازی را عوض کرد.

به گزارش "ورزش سه" یک نیمه جذاب و شگفت انگیز با نقش‌آفرینی بازیکنان دو تیم را در نیمه اول دیدیم. همانطور که پیش‌بینی می‌شد دو تیم آلمان و ژاپن رقابتی جذاب و دیدنی را در اولین بازی خود در جام جهانی ارائه دادند. سرعت بالای انتقال توپ ضد حمله های سریع و بازی ترکیبی از هر دو تیم، این نیمه را نیمه‌ای جذاب برای هواداران فوتبال تبدیل کرد. علاوه بر اینها و تک گل آلمان ها از روی نقطه پنالتی دو گل هم به ثمر رسید که به وسیله کمک داور ویدئویی رد شد. جالب اینکه گل اول بازی که پذیرفته نشد به وسیله ژاپن و روی یک ضد حمله سریع اتفاق افتاد. باید منتظر باشیم و ببینیم در پایان بازی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

شرح گل:

آلمان 1 ژاپن 0: رائوم درون محوطه و گوشه چپ شش قدم صاحب توپ شد و توانست با عوض کردن پا دروازبان را جا بگذارد اما دروازه‌بان ژاپن او را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. گوندوگان پشت توپ قرار گرفت و با آرامش و تسلط توپ را به تور دروازه رساند.

آلمان ۱ - ژاپن ۱: حرکت خوب میتوما و پاس به مینامینو رسید و او توپ را به درون محوطه ارسال کرد ولی نویر توپ را قطع کرده و همین باعث شد توپ به دوآن مقابل دروازه خالی برسد و او توپ را به تور برساند.

آلمان ۱ - ژاپن ۲ دقیقه ۸۳: یک ضربه شروع مجدد بلند در جناح راست و پشت مدافعان به آسانو رسید و این بازیکن تعویضی با یک استارت سریع وارد محوطه شد و با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کرد.

***

*حواشی:
* هواداران ژاپن مثل همیشه نگاه‌ها را به خود جلب کردند. از شکل عجیب گروهی از هواداران با نمادهای جام‌جهانی تا کودکی که با هیجان روی طبل می‌کوبد. سخت کوشان امروز برای شگفتی به ورزشگاه آمدند.
* جمال موسیلا با ۱۹ سال و ۲۷۰ روز سن جوانترین بازیکن ترکیب اصلی آلمان در جام‌جهانی از سال ۱۹۵۸ است.
* هانسی فلیک در سال ۲۰۱۴ به عنوان دستیار و حالا به عنوان سرمربی پا به مهمترین رقابت فوتبالی دنیا می‌گذارد.
*بازیکنان آلمان در عکس تیمی پیش از بازی با گذاشتن دست بر روی دهان به ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های قطر اعتراض کردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy