Thursday, Nov 24, 2022

صفحه نخست » نماینده مجلس: اگر نظام نبود، سلبریتی‌ها پشم هم نبودند

majlis_banner.jpgایران وایر - «اردشیر مطهری»، نماینده گرمسار، در رابطه با حمایت چهره‌های مشهور عرصه‌های مختلف از اعتراضات سراسری، گفت: «اگر نظام نبود، سلبریتی‌ها پشم هم نبودند.»

به گفته این نماینده مجلس «سلبریتی‌ها در این نظام و به واسطه این مردم به اوج رسیدند و همه چیز آن ها برای نظام و مردم است.»

اردشیر مطهری ادامه داد: «سلبریتی ها به خاطر نظام جایگاه پیدا کردند و قبل از اینکه سلبریتی شوند، واقعا چه جایگاهی داشتند و کسی حرف آن ها را پشم حساب می‌کرد؟ اینکه این ها آمدند و رشد کردند در این نظام بوده، نه ابتکار خودشان. بالاخره این افراد انتخاب شدند و از خیلی از فیلتر ها رد شدند.»

او افزود: «امروز کسی حق ندارد با مسائل ملی، شخصی رفتار کند. سلبریتی‌های ما باید مسیر حاج قاسم را ادامه دهند. یعنی باید دلسوز مردم و نظام باشند. امروز جبهه جنگ تغییر کرده است، به عبارتی زمین و زمان آن متغیر است.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

اظهار نظرهای مقامات نظام، محدود به این نماینده مجلس نمی‌شود.

«احمد عبودتیان»، دستیار «مردمی سازی» ابراهیم رئیسی، نیز در واکنش به اعتراضات سراسری که وارد سومین ماه شده است، گفت: «اعتقاد ما این است که هنوز اتفاقی نیفتاده است.» اگرچه او اضافه کرد: «ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم.»

«حسین سلامی»، فرمانده سپاه پاسداران اما وعده «انتقام» داد. فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: «هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد و در زمان و مکان مناسب این انتقام‌ها گرفته خواهد شد، تا به این لحظه هم چنین بوده است‌. سطوح این اقدامات متفاوت خواهد بود که ان‌شاالله به موقع خود انجام خواهد شد.»

در همین رابطه رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز ۳آذر ۱۴۰۱، بدون ارائه سندی ادعا کرد: «پنتاگون آمریکایی‌ها اخیرا طی نامه‌ای، به یکی از بخش‌های نظامی این کشور، به‌ صراحت اعلام کردند که به خاطر عدم همراهی مردم ایران، آن‌ها در این توطئه نیز شکست خوردند و موفق نشدند اهداف خود را به سرانجام برسانند.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy