Thursday, Nov 24, 2022

صفحه نخست » گروه "هکری جمهوری اسلامی" تصاویر حملات تروریستی اورشلیم را منتشر کرد + فیلم

hackers_banner.jpgایندیپندنت فارسی - هکرها اعلام کردند از سراسر اسرائیل تصاویر ماهواره‌ای فراوان و با کیفیت بالا در اختیار دارند

رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند گروهی از هکرهای ایرانی تصاویری از دو بمب‌گذاری در ایستگاه‌های اتوبوس اورشلیم را در کانال تلگرام خود منتشر کرده‌اند. این تصاویر احتمالا از سیستم دوربین‌های مداربسته شهری به سرقت رفته‌اند.

در جریان این دو بمب‌گذاری روز چهارشنبه، یک نوجوان ۱۶ ساله کانادایی به نام آن اریه شوپاک جانش را از دست داد.

گروه هکری «عصای موسی» که به گفته اسرائیل به حکومت جمهوری اسلامی ایران وابسته است، به جز انتشار تصاویر این حملات تروریستی، ادعا می‌کند که تصاویر ماهواره‌ای با کیفیت بالا از تمام نقاط اسرائیل و مردم این کشور در اختیار دارد.

در مقدمه یکی از ویدیوهایی که هکرهای ایرانی منتشرکرده‌اند، این آیه‌ مشهور تورات، کتاب مقدس یهودیان، گنجانده شده است: «دیرزمانی است که لحظه‌به‌لحظه و گام‌به‌گام تمام فعالیت‌های شما را تحت کنترل داریم.»

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

این گروه هکری پیش‌تر نیز تصاویری از بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، و اسناد محرمانه شرکت‌های انرژی این کشور را منتشر کرده بود.

جمهوری اسلامی تاکنون درباره این گروه هکری هیچ اظهارنظری نکرده است. وب‌سایت هکرنیوز، یکی از معتبرترین رسانه‌ها در زمینه حملات سایبری، تاریخ تشکیل این گروه سایبری را سپتامبر ۲۰۲۱ عنوان کرده و نوشته است که به دلیل «نداشتن اطلاعات کافی، نمی‌تواند رابطه این گروه هکری با دستگاه‌های دولتی را تایید یا تکذیب کند».

پلیس اورشلیم بر این باور است این دو بمب را که در دو ساک دستی پنهان شده بودند، یک تروریست از راه دور منفجر کرده است. تحقیقات در مورد این دو حمله ادامه دارد و نیروهای امنیتی اسرائیلی هنوز نمی‌دانند عاملان اصلی این حملات چه کسانی بوده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy