Sunday, Nov 27, 2022

صفحه نخست » استاندار بوشهر: با «اقتدار نظامی» مانع حضور مخالفان در جام جهانی شدیم

wc_banner.jpgصدای آمریکا - احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر گفت که «اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خلیج فارس» مانع از تبدیل شدن این میدان ورزشی به صحنه آنچه «تبلیغات علیه نظام» نامیده، شد.

او این سخنان را در مراسم «صبحگاه مشترک» نیروی دریایی ارتش گفت و تاکید کرد که مسابقات جام جهانی فوتبال قطر در سایه «حمایت جمهوری اسلامی» در امنیت کامل در حال برگزاری است.

استاندار بوشهر با بیان «ضد انقلاب‌هایی که ویزا و هتل گرفته بودند تا در بازی‌های جام جهانی علیه جمهوری اسلامی اقدام کنند، مجبور به باطل کردن ویزا و بلیت خود شدند» نقش نهادهای حکومتی ایران در تصمیمات مقامات قطری را تایید کرد.

در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از سوی تماشاگران ایرانی حاضر در قطر مبنی بر بدرفتاری ماموران این کشور با آنها حین ورود به ورزشگاه یا در زمان برگزاری بازی‌ها به دلیل همراهع داشتن پرچم دارای نشان شیر و خورشید، لباس‌نوشته یا برگه حاوی شعار «زن، زندگی، آزادی»، انتشار یافته است.

خبرنگار بخش فارسی صدای آمریکا همچنین از پلیس قطر درباره گزارش‌های مربوط به بدرفتاری با تماشاگران ایرانی درخواست اظهار نظر کرده، اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy