Sunday, Nov 27, 2022

صفحه نخست » اندر مزیت های خود ارضایی خبرنگار فارس با نگاهی به ادبیات گذشته ایران؛ بالای ۱۸ سال و فقط بی تربیت ها بخوانند!؛ ف. م. سخن

E924F121-87DA-4839-9E2B-4B3D06EAD6DD.jpegفیلم خود ارضایی یکی از خبرنگاران سوپر مسلمان و انقلابی «فارس» مثل بمبی که منفجر شده باشد، ترکش های اش در فضای مجازی پخش شد و این موضوع اصلا کار خوبی نبود به دلایل ی که در زیر به آن ها اشاره خواهم کرد.

اولا بچه مذهبی های بدبخت و فلک زده، همیشه از خود ارضایی، یا به زبان عامیانه «ج.ل.ق زدن» به شدت نهی می شوند و چنان رعب و وحشتی برای انجام این کار طبیعی در دل و جان آن ها ایجاد می شود که عوارض اش ناگفتنی ست.

مذهبیون معتقدند خود ارضایی گناه بزرگی ست که مانع ازدواج می شود لذا برای جلوگیری از افتادنِ در گناه، شخص باید از همان دوران نوجوانی همسر اختیار کند.

این موضوع،،، هم باعث بدبختی نوجوان مذکر و هم همسر نوجوان او می شود که نه از زندگی مشترک چیزی می دانند نه از موضوعات جنسی، که نتیجه اش هف هش ده بچه در همان اوایل جوانی خواهد بود و گرفتاری های زندگی مشترک و غیره و غیره.

در مدارس درجه ی یک مذهبی، مثل «نیکان» و امثالهم، برای ترساندن بچه ها از عمل «شنیع و غیر اسلامی» خود ارضایی، بسیار پیش می آمده است که ناظم و مسوولان مدرسه، ناخن های دست بچه ها را کنترل می کرده اند تا اگر رنگ عوض کرده باشد، متوجه «ج.ل.ق» زدن آن ها بشوند و تنبیه های لازم را انجام دهند.


اما اگر بچه ای از خود ارضایی بترسد و زن هم نتواند بگیرد چه اتفاقی می افتد؟
هیچ! بنده ی خدا، با هزار فشار جنسی و جسمی و روحی رو به رو خواهد شد که نتیجه اش همین عقده های فروخورده ای ست که موقع سرکوب بچه های آزاد به شکل وحشیگری بی حد و حصر مشاهده می کنیم.

این که خبرنگار فارس، قشنگ سر فرصت، لباس های اش را در می آورد، سیگاری می گیراند، رایانه و احتمالا تصاویر تحریک کننده ی زنان را در مقابل خود می گذارد و خیلی با استیل به عمل خود ارضایی مشغول می شود اتفاقا باید مورد استقبال ما مخالفان حکومت نکبت قرار بگیرد چرا که این کار باعث خواهد شد تا مقداری از بخاراتی که به این بنده ی خدا فشار می آورد و دق دل اش را سر بچه ها خالی می کند آزاد شود و آزار کمتری به پسر ها و دخترهای همسن و سال خودش برساند.

عمل خود ارضایی، در شعر شاعران بزرگ ما نیز نقش قابل توجهی داشته و از سعدی و عبید گرفته تا ایرج میرزا در این باب سخن ها رانده اند.

در گذشته چه کسانی بیشتر این کار را می کرده اند؟

کسانی مثل همین خبرنگار نگون بخت و ظاهرسازان متشرع. عبید اما سد این کار را برای دیگران نیز می شکند و می گوید:

ج.ل.ق زنی را به از غُر زنی دانید!

ج.ل.ق می زن که ج.ل.ق خوش باشد
ج.ل.ق در زیر دلق خوش باشد!

ک.ی.ر را پیش ک.و.ن به سجده در آر
ز آن که محراب ک.س نمازی نیست.
جان بده، کُنده ای به دست آور
ورت امروز کار سازی نیست!


یا جناب سعدی در باب خود ارضایی می فرماید:
ای خواجه! اگر با خِرَد و تمکینی
جز ج.ل.ق زدن کارِ دگر نگزینی!

باری. کوته سخن این که نه تنها نباید خودارضایی خبرنگار سایت امنیتی فارس را مورد نکوهش قرار دهیم، بلکه باید آرزو کنیم که این کار را سایر خبرنگاران اسلامی نیز به طور مرتب انجام دهند و خود را از فشارهای وارده برهانند و دست از سر مردم عادی و آزارشان بر دارند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy