Monday, Nov 28, 2022

صفحه نخست » عکس وریا غفوری پس از آزادی

varia.jpgوریا غفوری و پرویز برومند به قید وثیقه آزاد شدند

صدای آمریکا - وریا غفوری، بازیکن سرشناس فوتبال ایران، سرانجام روز سه‌شنبه هشتم آذر با سپردن وثیقه آزاد شد. بنا بر گزارش‌های رسمی همچنین پرویز برومند دروازه‌بان پیشین تیم ملی و باشگاه استقلال نیز به قید وثیقه آزاد شد.

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه جمهوری اسلامی، بدون اشاره به بازداشت کاپیتان پیشین تیم ملی، اعلام کرد که «مشکل پیش‌آمده برای وریا غفوری» با «پیگیری‌های دولت» حل شده و او «به‌زودی به تمرینات تیم» فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان باز می‌گردد.

وریا غفوری، چهره سرشناس فوتبال ایران، روز سوم آذر بازداشت شد و با اتهام «فعالیت تبلیغی و اجتماع و تبانی علیه نظام» به زندان اوین انتقال یافته بود.

بازداشت وریا غفوری هم‌زمان با برگزاری جام جهانی و حضور تیم ملی در قطر، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری جهان داشت و چهره‌های سرشناسی از او حمایت کردند و خواهان آزادی او شدند.

در روزهای گذشته برخی رسانه‌های حکومتی در ایران اخبار ضد و نقیضی را درباره آزادی موقت وریا غفوری با سپردن وثیقه منتشر کرده بودند.

خبرگزاری میزان همچنین از آزادی موقت پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین استقلال، خبر داده است.

این رسانه وابسته به قوه قضاییه اعلام کرد که «احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، و علی فتح‌الله‌ زاده با حضور در دفتر دادستان تهران» پرونده پرویز برومند را پی‌گیری کردند.

آقای برومند پس از حضور در کنار مردم در اعتراضات خیابانی بازداشت شده و به زندان فشافویه منتقل شده بود.

چهره‌های سرشناس ورزشی و فرهنگی حامی اعتراضات مسالمت‌آمیز مردمی تحت فشارهای امنیتی و قضایی قرار دارند.

از جمله، علی دایی از تهدیدهای بی‌شمار خود و خانواده‌اش خبر داده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy