Friday, Dec 2, 2022

صفحه نخست » شرمندگی فروشنده‌ای که به رییسی شکلات تعارف کرد

فروشنده‌ای که در سنندج به رییسی آجیل و شکلات تعارف کرد، از مردم عذرخواهی کرد
وی شرح می دهد که برنامه‌ریزی در کار نبوده و ناگهان در آن موقعیت قرار گرفته‌است. وی دست خود بر روی قرآن می‌گذارد و قسم می‌خورد که به خطای خود پی برده و از مردم، مخصوصا همشهریانش استدعا دارد او را ببخشند!

***

عذرخواهی مغازه دار سنندجی از مردم کردستان

ایران وایر - مغازه داری که در جریان بازدید «ابراهیم رئیسی» از باز سنندج، از او پذیرایی کرده بود، از پیشگاه ملت کرد عذرخواهی کرد.

همزمان با ادامه سرکوب شدید اعتراضات سراسری در کردستان، «ابراهیم رئیسی»، رئیس دولت جمهوری اسلامی ۱۰ آذر ۱۴۰۱ به سنندج رفت. او در جریان آن سفر از بازار سنندج نیز بازدید کرد و تصویری از استقبال یک مغازه دار از او به شدت مورد توجه رسانه های وابسته به حاکمیت قرار گرفت.

فیض الله قادری، صاحب آن مغازه امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۱ با انتشار یک ویدئو ضمن تاکید بر اینکه وابسته به هیچ گروه و ارگانی نیست گفته است که غافل گیر شده است.

او همچنین افزوده است که تنها منبع درآمدش همان مغازه اجاره ای است ولی با این وجود او با مردم کردستان همراه بوده است.

الیاس حضرتی، مدیر مجموعه رسانه‌ای اعتماد:

انتظار بود رئیسی به شکل غیرگزینشی و بدون مانع بین مردم کردستان حضور می‌یافت

الیاس حضرتی نوشت: انتظار می‌رفت رئیس‌جمهور (در سفر به کردستان) در بین مردم به شکلی غیر گزینشی و با هدف شنیدن خواسته‌های بحق‌شان بدون هیچ مانعی، ولو که توام با خشم و رنجدیدگی و زبان تند باشد حضور به هم ‌می‌رسانید.

ای کاش جناب رییسی در همین سفر انتصاب مدیران بومی کرد اهل سنت را در دستور قرار می‌داد که جزو خواسته‌های بحق این مناطق است و در قدم بعدی امکان حضور اهل سنت در قدرت در سطحی ملی هم فراهم شود.

مطلب قبلی...
chocolate_banner.jpg
عکس شکلات رئیسی!‎
مطلب بعدی...
bedoone_banner.jpg
بدون شرح!


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy