Monday, Dec 5, 2022

صفحه نخست » سر مار را باید زد، نه تعامل با سپاه تروریستی و پذیرفتن دروغ مُلاها

qf_banner.jpgخلاصه گفتگوی شبکه با عرفان قانعی فرد

۱. بعد از شکست کمونیسم در سال ۱۹۸۹ بزگترین تهدید امروز جهان در دنیای آزاد، بنیادگرایی اسلامی تا تروریسم اسلامی است که سمبل جمهوری اسلامی است.
۲. جمهوری اسلامی مانند غده سرطانی برای ایران و جهان است.
۳. جمهوری مُلاها معنی و مفهوم حقوق بشر و آزادی انسانی و ... را نمی فهمد.
۴. مُلا، فقط زبان زور را متوجه می شود و چیزی به نام فرهنگ و تمدن و دیپلماسی را متوجه نیست. اتلاف وقت است با آنها حرف زدن. از دید آنها، حقوق بشر و آزادی فردی، جوک است.
۵. ابعاد تروریسم نهاد تروریستی سپاه پاسداران اسلامی فقط به خاورمیانه محدود نمی شود و در آفریقا و آمریکای لاتین را هم گرفته است
۶. چه فرقی بین داعش و حزب الله و حماس و سپاه پاسداران و ولایت فقیه وجود دارد؟. هیچ! فقط اسامی متفاوت اند. همگی اسلام رادیکال و توحش تروریستی است با تعابیر متفاوت.
۷. به نفع جهان و جهان غرب و خاورمیانه است که از تغییر رژیم در ایران حمایت کنند تا این مشکل را حل کنند.
۸. وقتی جمهوری اسلامی از بین برود ، کل تروریسم منطقه ای و تروریسم اسلامی از بین می رود.
۹. برزگترین تروریست های ایران یا اصلاح طلب بوده اند یا اصولگرا . چه فرقی بین باند خلخالی و منتظری و موسوی و خاتمی و هاشمی هست؟ هیچ! پس کسی طبعا سخن بک مُلای وحشی آدمکش مانند رئیسی را باور نمی کند.
۱۰. الان، این رژیم، فاسدترین و بدنام ترین و جانی ترین حکومت الله بر زمین است. بیش از ۵۰۰ نفر را کشت و ۵۰ نفر کودک کشی شد و ۲۰۰۰۰ نفر در زندان اند.. از کدام خدا حرف می زنیم؟ این حکومت، مادر همه تروریست ها و خرابکار های عالم است.
۱۱. اولین کشوری که اسلام رادیکال را گرفت، بعد از بلوای 57 بود و ایران هم اولین کشوری است که آن را پس می راند .
۱۲. شما به دسته های عزاداری و سینه زنی و محرم گردانی در نیویورک و لس آنجلس نگاه کنید!
۱۳. الان متوجه می شوید که سر مار را باید زد. اروپا دیر متوجه شد و الان تازه مسجد هامبورگ آلمان و مرکز اسلامی لندن را می خواهند بندند چون مراکز پرورش تروریست و شستشوی مغزی بودند.
۱۴. در تاریخ ایران، کارتر و اوباما و بایدن نام خوبی نخواهند داشت چون حامی مُلایان وحشی بودند.
۱۵. امیدوارم دوستان عربم متوجه باشند که بدون جمهوری اسلامی مُلایان و حماس و حزب الله و جهاد اسلامی و .. ممکن است که صلح و آرامش و استقرار در منطقه درست شود.
۱۶. نگاه کنید که امروز رژیم دست به دامان اصلاح طلبان و تجزیه طلبان کهنه بعثی شده. یا همین به اصطلاح رهبران مانند قارچ سبز شده... یا عضو اصلاح طلبان بوده اند یا با نایاک بدنام در رابطه اند....
۱۷. الان هم به سخنان تبلیغی مُلاها گوش نکنید. کدام پلیس اخلاقی؟ مگر مُلا اخلاق دارد؟ در فرهنگ لغت مُلا، فقط تروریسم و خمینیسم وجود دارد و بس.
۱۸. از روز اول جنبش ، خیلی دلقک ها و عروسک های اصلاح طلبان و نایاک آمدند و گفتند که انقلاب زنانه است، فمینیستی است، نژادی است، قومی است... اما این ، رستاخیز ملی ایران است و بگذارید خیالتان را راحت کنم، هدف تغییر رژیم است.
۱۹. متاسفانه ، اپوزیسیون ایران اراده عبور از رژیم مُلایان و ۱۳۵۷ را ندارند. چون کاسبی شان تعطیل می شود. اما جوانان دنبال این تغییر هستند و قطعا ایران بزرگ قوی دوباره ظهور خواهد کرد.

(1) الحدث: سر مار را باید زد، نه تعامل با سپاه تروریستی و پذیرفتن دروغ مُلاهای جانی [ ترجمه در توضیح] - YouTube



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy