Wednesday, Dec 7, 2022

صفحه نخست » ترفند کثیف تروریسم مذهبی برای ایجاد تفرقه! علی کشتگر

k.jpgیکی از بزرگترین دستاوردهای جنبش انقلابی اخیر ایران اتحاد ملی بی سابقه همه شهروندان ایران زمین است که جهانی را به تحسین واداشته و ایرانیان را به پیروزی بر رژیم اهریمنی اسلامی امیدوار کرده. طبعا یکی از اهداف تروریسم مذهبی حاکم که مدام در اتاق فکرهایشان به دنبال آن هستند ایجاد خلل و گسل در این اتحاد بی سابقه ملت ایران است. آنها می‌دانند که این اتحاد ملی بی سابقه شکست ناپذیر است و در نهایت اگر به تفرقه نینجامد که نخواهد انجامید رژیم برای همیشه به زباله دان تاریخ فرو می‌افتد.

رژیم به راستی از این که می‌بیند مردان در سراسر ایران از خواسته‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی زنان و در یک کلام از برابری زن و مرد حمایت می‌کنند و از کردستان تا بلوچستان و از خوزستان تا مازندران و گیلان و آذربایجان و از مشهد، کرمان تا اصفهان و تهران از هر عقیده و مذهبی همه جا در شهر و روستا یک صدا، با شعارهای واحد مرگ بر دیکتاتور، و " زن زندگی، آزادی" و ما حکومت جمهوری اسلامی و سلطه آخوند نمی‌خواهیم سر می‌دهند و از سرکوب و کشتار نیز نمی‌ترسند، و هنرمندان، ورزشکاران و نویسندگان و سینماگران و دانشگاهیان یکصدا از خواسته‌های مردم حمایت می‌کنند وحشت زده شده و به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم است.
یک نمونه آن سوء استفاده حقیرانه از تیم فوتبال به منظور همین ایجاد دو دستگی و تفرقه بود که مردم با آگاهی آن را خنثی کردند.
حالا اخیرا رژیم ترفند دیگری پیدا کرده و آن این است که می‌گوید گشت ارشاد را منحل کرده و عده‌ای از اصلاح طلبان نیز از سر خوش خدمتی آن را به عنوان امتیاز رژیم به مردم قلمداد می‌کنند. بر خلاف این مدعا برای رژیم تروریستی اسلامی که با ملت ایران در جنگ است کنار گذاشتن گشت ارشاد که دیگر هیچ گونه کارآئی نداشت یک مانور و حیله جنگی است. در واقع رژیم که می‌داند دیگر از گشت ارشاد کاری ساخته نیست نومیدانه می‌کوشد مبارزه با بی حجابی و یا به اصطلاح "بدحجابی" را به نوعی به خود مردم بسپارد تا تفرقه ایجاد کند. به این ترتیب که رژیم درصدد است بانکها، فروشگاهها، مغازه داران، کسبه، ادارات دولتی و معلمان مدارس و بیمارستانها را زیر فشار و تهدید قرار دهد تا خود مردم از ترس از دست دادن کار و زندگی خود به زنان بی حجاب سرویس ندهند. این ترفندی است کثیف برای تفرقه میان مردم که قطعا آگاهانه آن را خنثی می‌کنیم. رهائی ایران نزدیک است.

"زن زندگی، آزادی"



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy