Sunday, Dec 11, 2022

صفحه نخست » موجود ع.ن بختی به نام سد علی خامنه ای!؛ ف. م. سخن

0B7D5852-50F9-4419-A7A9-FAA04E398B76.jpegخدایی اش که نگاه کنیم، این سد علی بیچاره، در متن جمهوری نکبت اسلامی، انسان ع.ن بختی ست!

این همه آدم را اوایل انقلاب ترور کردند، از محتشمی که بگذریم که جانباز ۹۸ درصد شد، بقیه همه مثل بچه ی آدم مُردند و از شرّ زندگی نصفه نیمه خلاص شدند.

این بدبخت، زرتی دست راست اش را از دست داد، آن هم به شکل طبیعت دوست علی خره، بهوت بهوت افسرده هاهی! حالا کون مبارک اش را بعد از دفع غائط چجوری می شورد من نمی دانم!

زمانی که معتدل بود و پیپ می کشید و شعر اخوان می خواند، آمد یک زر ی در باره سلمان رشدی زد که اگر توبه کند شاید عفو شود که خمینی ملعون، یکی با پشت دست کوبید به دهان اش که بیشین سر جات! سلمان رشدی به هیچ شکل و صورتی عفو نمی شود و کسی که حرف از عفو می زند، نادان است و جاهل است و چه و چه!

بعد از گور به گور شدن امام راحل، و پیوستن اش به فاضلاب های جاری در جنوب شهر ری، هاشمی زیرک، یک پوست خربزه ی اساسی زیر نعلین حضرت اش انداخت که خودش فهمید هاشمی دارد سر به سر ش می گذارد و گفت باید به حال ملتی که من رهبر ش بشوم گریست، اما هاشمی فوری یک قیام و قعود کرد و یارو را انداخت توو هچلی که امروز هم گرفتار ش است و یکی از علل نفرت خامنه ای از هاشمی هم همین بوده است که باعث شد هاشمی در استخر فرح غرق شود.


یارو داشت تریاک اش را می کشید و به قول جناب دکتر نوری زاده شربت شفنتوس اش را می نوشید و نوار موسیقی گوش می داد و انگشت دست اش را لای انگشت پاهایش می گرداند، که این فلان فلان شده آمد نان رهبری را گذاشت در سفره ی او.

حالا از بقیه ی ع.ن بختی های طرف بگذریم که داستان طولانی می شود.

همین اواخر، آمد یک توصیه ای به آهنگسازان کرد که بیایید یک سرودی برای ما بسازید که بچه ها توو کوچه آن را بخوانند.

بعد سرود «سلام فرمانده» آفریده شد و مقداری هم گرفت و مقداری هم مردم با قافیه سازی، فرمانده را تبدیل به درمانده کردند و به ریش سدعلی خندیدند ولی فاجعه انگیز نبود، و این سرود داشت می رفت که راه خودش را در قبایل آمازون و صحاری افریقا باز کند که ناگهان حرکت های اعتراضی اخیر آغاز شد و شروین حاجی پور نامی، با یک کی بورد و یک شعر لطیفِ ساخته شده از پیام ها ی توییتری، توو اتاق کوچک اش آهنگی ساخت و خواند که دنیا را از غرب تا شرق در نوردید و ر.ی.د.ه شد به سلام فرمانده و سرود سازی برای این ع.ن بخت تاریخ ایران!

دیگه همین دیگه! باید ببینیم فردا چه بلایی سر او یا جسد متعفن اش خواهد آمد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy