Monday, Dec 12, 2022

صفحه نخست » حمله روزنامه سپاه به ملی‌پوشان فوتبال

footabll_banner.jpgحالا که پاداش گرفتید لگداندازی می‌کنید

ایران اینترنشنال - روزنامه جوان، وابسته به سپاه در مطلبی به بازیکنان تیم ملی فوتبال حمله کرده و از آنها به خاطر مخالفت با احکام صادره از سوی جمهوری اسلامی انتقادات شدیدی کرده است.

ملی پوشان در روزهای گذشته به احکام اعدام اعتراض کرده و از امیر نصرآزادانی، بازیکن سابق تراکتور حمایت کرده بودند.

در بخشی از این مطلب آمده است: اینکه بازیکن فوتبال بعد از دریافت پاداش‌های آنچنانی و حواله خودرو، آن هم وقتی که کوچک‌ترین دستاوردی برای ایران به ارمغان نیاورده باز هم با انتشار پیام از دشمنان این آب و خاک حمایت می‌کند، نشانه این است که این قبیل بازیکنان یا واقعاً نمی‌فهمند یا در برابر فهمیدن مقاومت می‌کنند.

بد نیست آقایان مثلاً ملی‌پوشی که امروز ژست طرفداری از مردم را به خود گرفته‌اند اول به این فکر کنند که با پول همین مردم حواله ماشین گرفته‌اند و پاداش‌های آنچنانی و بعد هم اگر سوادشان اجازه داد مطالعه‌ای داشته باشند و ببینند که در دیگر کشور‌ها با چنین آدم‌هایی چگونه برخورد می‌شود. جالب اینکه تا وقتی پای پاداش در میان بود، چیزی نمی‌گفتند، اما حالا که جیبشان پر شده لگداندازی را شروع کرده‌اند.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

در روز‌هایی که فریاد اعتراض ورزشکاران مدال‌آور المپیکی و جهانی بابت تبعیض‌های موجود بین آن‌ها و این جماعت فوتبالی به آسمان بلند شده، دیدن چنین رفتار‌هایی از این جماعت پول‌پرست و بیت‌المال‌خور حداقل باید مسئولان ورزش کشور را از خواب فوتبال‌زدگی بیدار کند تا از این به بعد کمتر به این جماعت قدرنشناس برسند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy