Tuesday, Dec 13, 2022

صفحه نخست » نامه یکی از کارکنان سابق صداوسیما خطاب به همکاران سابقش

irib_top.jpgبرای همکاران شاغل در صداوسیما:

بعد از کشتار آبان ۹۸ از سازمان استعفا دادم و دنبال شغل آبرومندی رفتم. از تلویزیون فروشگاهم دیدم که چه دروغ‌هایی را در زمان شلیک عامدانه سپاه به هواپیمای اوکراین، تحویل مردم دادید و در نهایت رسوای عالم شدید. آنروز مطمئن شدم که تصمیم درستی برای جدایی از صداوسیما گرفتم.

همکاران عزیزم! لطفا از صداوسیما استعفا دهید. سال‌هاست که چرخ زندگی‌ام از راه دیدن لبخند رضایت مردم می‌گذرد. نگران نان سفره و گردش دخل و خرج زندگی‌تان نباشید. بیرون از صداوسیما هم کار برای افراد با شرف هست.

دیر یا زود خامنه‌ای سرنگون خواهد شد. از اینرو همه را دارد فدای بقای خودش می‌کند. حتی آن مامور انتظامی که در خیابان جوان مردم را به ضرب گلوله می‌کشد در اصل عمرش را فدای باقی‌ماندن ظلم می‌کند. چه سود که با وجود این تقلای بی‌حاصل شما، خامنه‌ای و نظام دیکتاتوری‌اش در حال فروپاشی است.

به چشمتان هم دیدید که رفیق دردانه خامنه‌ای به خاک اوکراین تجاوز نظامی کرد و اکنون دارد شکست می‌خورد. چین هم که رفیق جینگ خامنه‌ای بود، دارد تمام سرمایه کشورش را از ایران خارج و خرج امارات و عربستان می‌کند. جزایر سه گانه را هم برای امارات به رسمیت شناخت که لگد آخرش را به تابوت خامنه‌ای زده باشد.

کجا ایستاده‌اید همکاران گرامی؟! در کنار مردم ایران یا در مقابل مردم ایران؟! حالا اتحادیه اروپا همچون آمریکا سازمان صداوسیما را تحریم کرد. با این تفاوت که این تحریم جدید شامل حتی پرسنل و کارمندان شاغل در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در مراکز استان‌ها نیز می‌شود.

سازمان‌های وابسته صداوسیما و کارکنانش هم مشمول تحریم اتحادیه اروپا شدند. بعد از مطالعه بسته تحریمی جدید، لطفا فکر کنید همکاران عزیزم که قرار است آینده زندگی‌تان را به چه چیزی گره بزنید؟!

به یک دیکتاتور پیر که دیر یا زود سقوط می‌کند و زندگی همه شما را با خود به پایین می‌کشد؟!

یا مثل من زندگی‌تان را به لبخند فرزندان ایران پیوند می‌زنید و شرافت‌تان را از رضایت مردم می‌گیرید؟

از اینکه در این سال‌ها از صداوسیما دوری کردم خرسندم. از اینکه به پیام‌های زرق و برق‌دار بازگشت به آنتن پاسخ ندادم خرسندم. از اینکه در فروشگاهم را با اعتصابات سراسری بستم خرسندم. از اینکه شب‌ها کنار همسر و فرزندانم به دور از دروغ و ظلم به هموطنانم سپری می‌شود، خرسندم..

من از همکاران صداوسیما درخواست می‌کنم تا به آغوش پر مهر مردم ایران ملحق شوند. آن‌ها من را پذیرفتند و حالا زندگی‌ام هزاران برابر بیش‌تر از زمانی که در سازمان بودم، به نفس‌های مردم سرزمینم گره خورده است. از بودن با مردم کشورم خرسندم.

همکار قدیمیتان که سال‌ها سفر کرد و برای معرفی ایران برنامه ساخت.

منبع: توانا



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy