Tuesday, Dec 20, 2022

صفحه نخست » رییس‌جمهور آلمان، با انتشار عکسی از دیدار خود با علی کریمی خبر داد

01_karimi.jpgفرانک والتر اشتاینمایر، رییس‌جمهور آلمان، با انتشار عکسی از دیدار خود با علی کریمی نوشت: «ما‌ نباید صدای خود را علیه خشونت‌های غیر انسانی که رژیم ایران اعمال می‌کند متوقف کنیم. به همین علت به طور مدا‌م با ایرانیان در آلمان ملاقات و درباره اوضاع ایران گفت‌وگو می کنم.»
***

ایران وایر - «علی کریمی» ستاره پیشین فوتبال ایران و بازیکن سابق باشگاه بایرن‌مونیخ، با «فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس جمهور آلمان دیدار کرده است.

علی کریمی، پیش از آغاز اعتراضات سراسری در ایران، همراه خانواده به ایران رفته بود. اما پس از همراه شدن با موج مردمی، نه تنها برای بازگشت به ایران امنیت نداشت که حتی در امارات و به گفته خودش بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم مورد تهدید قرار گرفت. به همین دلیل ماه گذشته همراه خانواده‌اش به آلمان سفر کرد.

براساس تصاویر منتشر شده، علی کریمی همراه با «رضا فاضلی» مدیربرنامه‌هایش با فرانک والتر اشتاین‌مایر دیدار کرده است.

در آلمان که کشوری فدرالی محسوب می‌شود، رئیس جمهور صاحب پستی به ظاهر فرمایشی، اما با شرح وظایف گسترده در زمان تصمیم‌گیری‌های کلان یا بی‌ثباتی‌های سیاسی است.

01_karimi2.jpg

در هفته‌های گذشته، مقامات حکومتی و رسانه‌هایی مانند کیهان، در تلاش برای اثبات ادعایی مبنی بر عدم فعالیت علی کریمی در فضای مجازی و واگذار شدن صفحات اجتماعی‌اش به افراد دیگر بودند.
👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

«محمد حسینی» معاون «ابراهیم رئیسی» هفته گذشته علی کریمی را فردی «بی‌سواد» خواند که توانایی نوشتن ندارد و آن‌چه در صفحاتش منتشر می‌شود، متعلق به افراد و گروه‌های دیگر است.

ملاقات علی کریمی با رئیس جمهور آلمان می‌تواند ثابت کننده موقعیت کنونی این ستاره سابق فوتبال ایران در جامعه بین‌المللی و تکذیب چنین ادعاهایی مبنی بر عدم فعالیت شخصی او در موضوع اعتراضات سراسری باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy