Friday, Dec 23, 2022

صفحه نخست » امام جمعه تهران: شیاطین، جن و انس در تولید نفرت، و حرمت‌شکنی در جامعه تخصص دارند

jen.jpgشهاب عموپور - رادیو بین المللی فرانسه

امام جمعه موقت تهران، با اشاره به اعتراضات مردم ایران، گفت: شیاطین، جن و انس، سازمان‌ها و «دولت‌های ظالم از جمله آمریکا و انگلیس» در تولید نفرت، دعوا و ایجاد درگیری، هیاهو و حرمت‌شکنی در جامعه تخصص دارند. او افزود: در ماجراهای اخیر دیدیم همه «شیاطین» بسیج شدند و از ظرفیت‌ها استفاده کردند. یک معاون در بخش پارلمانی دولت، نیز با تاکید بر «برنامه‌ریزی پیشاپیش دشمن» برای اعتراضات، مدعی شد که حتی این نظریه شکل گرفته‌است که آمدن مهسا امینی از کردستان هم «برنامه‌ریزی‌شده» بوده‌است.

سیدمحمدمهدی میرباقری، یک عضو مجلس خبرگان رهبری هم خبر داد که در جمهوری اسلامی در مرحله «تدوین قانون جدید برای جهان» هستند و تا ۱۰ سال دیگر، نظام موجود «دولت و ملت» دچار فروپاشی می‌شود. این‌ بخشی از اظهارات سه مقام عالی‌رتبه نظام، در یک روز جمعه است.

محمد جواد حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران روز جمعه دوم دی‌ماه گفت: با پرچم آزادی زنان و دفاع از حقوق زنان و با تزویر شیطانی به دست خود زنان، به زنان «ظلم» و هویت‌شان را «زنده به‌گور» می‌کنند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

او در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار کرد که در جریان «فتنه‌انگیزی»های سه ماه اخیر، به‌واسطه شکستن «حریم» عفاف و حجاب «جاهلیت مدرن» به مملکت آسیب زده‌است.

به‌گفته حاج‌علی‌اکبری «انقلاب اسلامی» حرفی نو، نگاهی نو و تحول‌آفرین را در عرصه زنان، پیش روی بشریت گذاشت که در قالب کنش‌گری «زن مسلمان ایرانی» منطق غربی را به چالش کشید.

گفته‌های خطیب جمعه موقت تهران در حالی بیان می‌شود که در خیزش سراسری اخیر ایران، شعار «زن، زندگی، آزادی» یکی از محورها بوده و زنان با سردادن آن، حجاب را که از تاکیدات رژیم حاکم بر ایران شمرده می‌شود، از سر برکنده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy