Friday, Dec 23, 2022

صفحه نخست » بهروز وثوقی: در مقابل جنبش عظيم مردم ایران سر تعظيم فرود آورم

01_vosooghi.jpgایران وایر - بهروز وثوقی، بازیگر برجسته سینمای پیش از انقلاب ایران با انتشار پیام کوتاهی در توییتر بار دیگر از مردم معترض داخل ایران حمایت کرده و گفت که « مقابل جنبش عظيم آنها سر تعظيم فرود آورم».

بهروز وثوقی بامداد روز سوم دی ماه سال ۱۴۰۱ در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:«هموطنان غيور و بى باكم، اكنون كه اعتراض مردم وطنم گيتى را به ستم زمامداران حاكم بر ايران آگاه كرده و جور و ستم آنها را نسبت به سركوبگران و اعدامهاى شير زنان و جوانمردان بويژه دختران و پسران جوان بر ملا كرده، لازم ميدانم همدردى و هميارى خود را به روح بزرگ ملت بپاخواسته‌ام اعلام داشته و در مقابل جنبش عظيم آنها سر تعظيم فرود آورم. همدرد و هميار ملت غيورم.»

بهروز وثوقی پیش از این هم در ۱۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ با انتشار پیام ویدئوی گفته بود: «بالاخره بعد از کابوس ۴۳ ساله همه یک‌صدا شدیم. امروز باید صدای فرزاندانمان باشیم. صدای مهساها، نداها، نیکاها، سیاوش‌ها حدیث‌ها و.... من ایمان دارم با این یک صدایی ریشه ظلم و ستم را برای همیشه از ایران عزیزمان قطع خواهیم کرد.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

وثوقی هم اکنون ۸۴ سال دارد و ۴۳ سال نتوانسته در کشور خودش جلوی دوربین برود اما به دلیل باز در فیلم‌های درخشانی مثل «گوزن‌ها»، «تنگسیر»، «کندو»، «سوته دلان» و« پنجره» یکی از برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy