Friday, Dec 23, 2022

صفحه نخست » وقاحت بی‌پایان رسانه‌های جمهوری اسلامی

تهران‌تایمز تصویر دیدار علی کریمی و رئیس جمهور آلمان را با تیتر «احمق و احمق‌تر» منتشر کرد

tehtimes.jpgدیدار علی کریمی با رئیس جمهور آلمان با واکنش های زیادی رو به رو شد. تهران تایمز نیز تصویری از این دیدار را با تیتر «احمق و احمق‌تر» منتشر کرد.

گفتنی است، «احمق و احمق‌تر» نام فیلم آمریکایی با بازی «جیم کری» کمدین مشهور آمریکایی است.

ایران وایر - «تهران تایمز» نشریه انگلیسی زبان چاپ تهران، با انتشار عکسی از دیدار «فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس جمهور آلمان با «علی کریمی» ستاره سابق فوتبال ایران، از تیتر «احمق‌ و احمق‌تر» استفاده کرده است.

در پس زمینه این عکس نیز تصویری از دیدار «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه با «مسیح علینژاد» به چشم می‌خورد.

در هفته‌های اخیر، دیدار مقامات عالی‌رتبه اروپایی با چهره‌های سرشناس ورزشی و اجتماعی ایران که خواهان تغییر حکومت هستند، باعث واکنش‌های تند رسانه‌های حکومتی شده است.

تهران تایمز، رسانه انگلیسی زبان و وابسته به «سازمان تبلیغات اسلامی» است.

علی کریمی، پیش از آغاز اعتراضات سراسری در ایران، همراه خانواده به ایران رفته بود. اما پس از همراه شدن با موج مردمی، نه تنها برای بازگشت به ایران امنیت نداشت که حتی در امارات و به گفته خودش بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم مورد تهدید قرار گرفت. به همین دلیل ماه گذشته همراه خانواده‌اش به آلمان سفر کرد.

«محمد حسینی» معاون «ابراهیم رئیسی» هفته گذشته علی کریمی را فردی «بی‌سواد» خواند که توانایی نوشتن ندارد و آن‌چه در صفحاتش منتشر می‌شود، متعلق به افراد و گروه‌های دیگر است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

همچنین امروز «حسین شریعتمداری» مدیری که از سوی «علی خامنه‌ای» به مدیریت موسسه مطبوعاتی کیهان گماشته شده است، در مقاله‌ای علی کریمی را «فوتبالیست بی‌سواد» خواند. حسین شریعتمداری که پیش از این در روزهای جام جهانی از بازیکنانی مانند «علی‌رضا جهانبخش»، «مهدی طارمی» و «مهدی ترابی» حمایت کرده بود، اشاره‌ای به میزان تحصیلات این بازیکنان که به حکومت جمهوری اسلامی نزدیک هستند نکرده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy