Monday, Dec 26, 2022

صفحه نخست » خبرهای ضد و نقیض از بازداشت ستاره معروف اینستاگرامی + نمونه ویدئو طنز اعتراضی

instaStar.jpgایران وایر - برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از بازداشت «میلاد قاسمی‌خواه»، بلاگر و کمدین اینستاگرامی و توقیف صفحه او در اینستاگرام خبر داده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، آقای قاسمی خواه روز ۲۹آذر۱۴۰۱، با یورش نیروهای امنیتی به منزل شخصی‌اش بازداشت و صفحه اینستاگرامش نیز از به استناد «ماده ۴۲ جرایم یارانه‌ای»، از دسترس او خارج و توقیف شده است.

برخی از کاربران می‌گویند این کمدین به دلیل همراهی با جنبش اعتراضی مردم ایران بازداشت شده و با اتهامات سنگینی مواجه شده است، اما رسانه‌های رسمی در ایران هنوز نسبت به انتشار این اخبار واکنشی نشان نداده‌اند.

به نظر می‌رسد برخورد با چهره‌های هنری، ورزشی، چهره‌های پرطرفدار اینستاگرامی و بلاگرهایی که با اعتراضات ایران همراه بوده یا فعالیت‌های خود را به این سبب متوقف کرده‌اند، شدت یافته است.

روز گذشته خبرهایی مبنی بر بازگرداندن هواپیمایی که همسر و دختر «علی دایی» با آن عازم دوبی بودند، به خاک ایران منتشر شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

گفته شده است که هواپیمای مسافربری که همسر و دختر علی دایی با آن عازم دوبی بودند به دستور نهادهای امنیتی به خاک ایران و جزیره کیش بازگشت، و پس از پیاده کردن آن‌ها به سفر خود ادامه داد.

گفته شده است که بازگرداندن و ممنوعیت از خروج همسر علی دایی به دلیل «همراهی با فراخوان‌های اعتصابات سراسری» صورت گرفته است

«ترانه علیدوستی»، هنرپیشه نام‌آشنای سینمای ایران نیز از تاریخ ۱۸آبان۱۴۰۱، در سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین است. او نیز به سبب برداشتن حجاب از سر و همراهی با جنبش زن زندگی آزادی بازداشت شده و در معرض پرونده‌سازی و اتهام‌زنی نیروهای امنیتی است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy