Monday, Jan 2, 2023

صفحه نخست » مسخره بازی اتحاد شاهزاده با چند چهره هنری و ورزشی و آش ی که کانال کوچه برای ایران می پزد!؛ ف. م. سخن

E4F7E90E-E706-4D38-A154-6A9E44CFEFEF.jpegهر چیزی در جای خود نیکوست! وقتی علی آقا کریمی با رییس جمهور آلمان به عنوان یک ورزشکار معترض ایرانی ملاقات می کند، این ملاقات موثر است و کارساز. ولی وقتی همین علی آقا را عده ای زیرک و آب زیر کاه بر دارند و او را در جایگاه رهبری جنبش مردم ایران در کنار عده ای «هنرپیشه ی واقعی و هنرپیشه ی کاسبِ سیاسی» قرار دهند، و شخص سیاسی معتبری مثل شاهزاده رضا پهلوی را همطراز او کنند، این می شود مسخره بازی!

مثل این است که ژنرال دوگل با ادیت پیاف اعلام اتحاد کنند و ژنرال دوگل و مقاومت فرانسه، با کنار هم قرار گرفتن و بیانیه توییتری مشترک صادر کردن، بخواهند مقاومت فرانسه را علیه نازی ها به پیروزی برسانند :)

شما حتی به محتوای متن «مشترک» هم که نگاه کنید، چیزی جز نوشته ای بی بو و بی خاصیت و تزریق زیرکانه منویات «پشت پرده نشستگان ضد ایرانی» نمی بینید که فعلا به این ظرایف نمی پردازم.

E387C0BC-40C6-4F08-9908-DA64F25EC7E5.jpeg


من چند بار در نوشته هایم به خطاهای سیاسی عجیب غریب جناب شاهزاده اشاره کرده ام و تکرار این گفته ها را بی فایده می دانم.

مردم ایران خوشبختانه کار خود را کرده اند و می کنند، ولی هر چه این مسخره بازی ها ادامه دار تر شود، کار به نتیجه رساندن جنبش اعتراضی مردم بیشتر به تاخیر خواهد افتاد که ظاهرا از آن گریزی نیست.

این را هم جهت انبساط خاطر بگویم که در میان اسامی صادر کنندگان دو خط نوشته ی مشترک، نام هخای ثانی و هخای ثالث، یعنی امیر عباس فخر آور که پیشنهاد همین اتحاد مشاهیر را البته با ذکر نام خودش داد، و هخای ثالث یعنی علی جوانمردی که با گزارش های مهیج و پوچ سعی در بر افروخته نگه داشتن شعله های انقلاب اخیر را داشت شدیدا خالی ست و حق این دو نفر به نظر م ضایع شده است که امیدوارم مسوولان کانال کوچه از این دو نیز دعوت به عمل آورند تا پیروزی انقلاب مردم ایران رد خور نداشته باشد!

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع خبرنامه گویا را منعکس نمی کند



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy