Saturday, Jan 7, 2023

صفحه نخست » امیررضا خادم سمت مردم ایستاد و اخراج شد

01_amir_khadem.jpgایران اینترنشنال - امیررضا خادم قهرمان کشتی جهان، نماینده پیشین مجلس و رییس پیشین فدراسیون کشتی که در هفته‌های گذشته با چند یادداشت اینستاگرامی از معترضان به جمهوری اسلامی حمایت کرده بود، به یکباره از یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار و رفاه اجتماعی برکنار شده است.

امیررضا خادم چندی پیش در واکنش به بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی از آسمان دبی به کیش در یک پست اینستاگرامی خادم همچنین با ابراز تعجب از این اتفاق اشاره کرد آخرین باری که در ایران چنین اتفاقی روی داد، مربوط به «عملیاتِ دستگیری یک جانی خطرناک بنام عبدالمالک ریگی بود. واقعا یک لحظه می اندیشید که با چنین اعمالی چه بر سرِ اعتماد و همبستگی ملی می آورید؟! یعنی خداوکیلی خروج یک فرد که جرمش بستنِ مغازه خودش بوده، تا این حد استراتژیک بود؟!ا»

اکنون اعتمادآنلاین به نقل از یک منبع آگاه نوشته که او در هگتا (هلدینگ گردشگری وزارت کار) فعالیت می‌کرد ناگهان برکنار شده است: «در حالی که سه ماه پیش حکم خادم به دلیل عملکرد قابل توجه در این نهاد به مدت چهار سال تمدید شده بود چند روز پیش به یکباره حکم برکناری او صادر و خادم از این مجموعه کنار گذاشته شد! هرچند در مورد اخراج امیررضا شفاف‌سازی درستی صورت نگرفته اما گویا این تصمیم به خاطر مواضع انتقادی او در چند وقت گذشته بوده است.»

روز دوشنبه هفته پیش علیرضا حسینی طباطبایی که مرداد امسال به عنوان مدیرعامل هگتا منصوب شده بود برکنار و حسین رمضانی به جای او منصوب شد. اعتماد نوشته «دلیل برکناری طباطبایی امتناع از امضا کردن صورت‌جلسه برکناری خادم بوده است. دو عضو دیگر هیات مدیره نیز در اعتراض به برکناری امیررضا خادم استعفا دادند.»

برخوردها با برادران خادم از هفته گذشته شروع شده است، ابتدا رسول خادم را به زورخانه‌ای در قزوین راه ندادند، دیروز عباس جدیدی شروع به تخریب برادران خادم کرد و اکنون خبر برکناری امیررضا خادم می‌رسد.

امیررضا خادم درواکنش به اعدام محسن شکاری هم نوشته بود: «مطمئناً این حرکت کاملا سیاسی، خشن و در ایجاد وحشت در جامعه و ترس از عواقبِ ادامه اعتراضاتشان، موثر خواهد بود! معتقدم این تصمیم به دور از "عدالت اجتماعی" و کاملاً به قصدِ خاتمه اعتراضات بوده و متاسفانه باز هم اتفاق خواهد افتاد! آیا واقعا امشب و شب های آینده با خیال راحت سر بر بالین خواهید گذارد؟!»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy