Tuesday, Jan 24, 2023

صفحه نخست » باشگاه فولاد، وریا غفوری را به دلایل سیاسی کنار گذاشت

01_ghafoori.jpgایران اینترنشنال - اینستاگرام فولاد، وریا غفوری را آنفالو کرد؟ مقصد احتمالی ستاره استقلالی مشخص شد

وریا غفوری، مدافع راست فولاد خوزستان ۴۸ ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران، از این تیم کنار گذاشته شد. جواد نکونام چند روز پیش از اینکه نمی‌تواند بازیکنی به تیمش اضافه کند، گلایه کرده بود. وریا غفوری به دلیل حمایت از خیزش انقلابی، بازداشت شده بود.

وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال که در این فصل با پیشنهاد جواد نکونام راهی اهواز شده بود و با فولاد قرارداد بست، اکنون در پنجره زمستانی در لیست عدم نیاز این باشگاه قرار گرفته است.

وریا غفوری در هفته‌های نخست خیزش انقلابی مردم ایران، طرف مردم ایستاد و مدتی بازداشت بود. نکونام در اعتراض به بازداشت وریا، تمرینات فولاد را تعطیل کرد.

***بیشتر بخوانید***

خبرورزشی- صفحه رسمی فولاد در اینستاگرام وریا غفوری را آنفالو کرد تا شایعه جدایی او از این باشگاه قوت بگیرد.

مدتی است خبر جدایی وریا غفوری از باشگاه فولاد به گوش می‌رسد. مسئولین این باشگاه در چند روز گذشته اصرار داشتند جواد نکونام علاقه زیادی به وریا دارد و او را نگه می‌دارد اما باشگاه فولاد در جدیدترین اقدام خود وریا غفوری را در اینستاگرام آنفالو کرده است.

وریا غفوری در این فصل ۱۲ بازی با پیراهن فولاد انجام داده است اما به نظر می‌رسد نه جواد نکونام و نه مسئولین باشگاه فولاد علاقه‌ای به ادامه همکاری با او ندارند و صفحه رسمی فولاد با آنفالو کردن وریا در اینستاگرام به این شایعات دامن زد.

حالا باید دید واکنش رسمی باشگاه فولاد و وریا غفوری به این شایعات چیست. شنیده می‌شود وریا غفوری به زودی راهی نفت مسجد سلیمان می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy