Monday, Jan 30, 2023

صفحه نخست » داستان تکان دهنده مسیح علینژاد از اتفاقات هتل داووس و هشدار او به مردم و اپوزیسیون

مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار در گفت‌وگوی اختصاصی با فرداد فرحزاد، ایران اینترنشنال از جزئیات طرح ترور او در آمریکا و همچنین طرح ربایش او در داووس سوئیس توسط جمهوری اسلامی می‌گوید

تحلیلی کانال کوچه:

***

مسیح علینژاد: وقت برای ترسیدن ندارم؛ با بایدن به طور جمعی ملاقات خواهیم کرد

ناصر اعتمادی - رادیو بین المللی فرانسه

مسیح علینژاد در این مصاحبه تصریح کرده است که آدمکشان همگی دستگیر شده‌اند و پلیس سوئیس او را با هلیکوپتر از محل اجلاس دور کرده و وی سپس توانسته با هواپیما و تحت مراقبت پلیس به آمریکا بازگردد.

مسیح علینژاد در این مصاحبه گفته است که ممکن است تلاش‌های حکومت ایران برای از میان بردن وی در لحظه او را نگران کنند، اما، این اقدام‌های تبهکارانه نه او را می ترسانند و نه مانع از فعالیت‌های وی برای برملا کردن چهرۀ تروریست جمهوری اسلامی ایران در نزد افکار عمومی جهان خواهند شد. مسیح علینژاد گفته است که او وقت برای ترسیدن ندارد.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

وی سپس افزوده است که او در پاسخ به نامۀ همبستگی رئیس جمهوری آمریکا، جو بایدن، خواستار ملاقات با او شده و مایل است این ملاقات با حضور جمعی از نمایندگان اپوزیسیون ایران صورت بپذیرد. مسیح علینژاد در پایان ابراز اطمینان کرده است که نبرد جاری ایرانیان برای سرنگون کردن حکومت اسلامی به نتیجه خواهد رسید. او در ادامه بار دیگر شخصیت‌های شناخته شدۀ اپوزیسیون را به اتحاد و همدلی برای به ثمر رساندن این نبرد سرنوشت ساز فراخوانده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy