Saturday, Feb 4, 2023

صفحه نخست » "جرج سوروس، میلیاردر مرموز آمریکایی، برای نجات جمهوری اسلامی وارد میدان می شود"

soros.jpgائتلاف مخفی جرج سوروس و شرکاء برای احیای معامله اتمی با جمهوری اسلامی در پوشش «حمایت از مردم ایران»! نایاک و دیده‌بان حقوق بشر پشت صحنه همکاری دارند

کیهان لندن - لابیگران جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند برای پیشبرد سیاست مماشات با رژیم سرکوبگر ایران، می‌بایست از پوشش «حمایت از خواست مردم» و همچنین «دفاع از حقوق بشر» استفاده کنند تا راه معامله غرب به ویژه آمریکا با حکومتی که مردم ایران آن را «بچه‌کش» می‌نامند و خواهان سرنگونی آن هستند، همچنان باز بماند.

- حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه دولت سیزدهم که به آمریکای لاتین سفر کرده ادعا می‌کند آمریکایی‌ها «اصرار فراوانی» برای مذاکره مستقیم با جمهوری اسلامی دارند.

- پایگاه خبری «واشنگتن فری‌بیکن» گزارش داد ائتلافی از فعالان تحت حمایت جرج سوروس، چارلز کُخ و صندوق «برادران راکفلر» در حال راه‌اندازی یک کمپین لابی مخفی جهت «احیای برجام» از طریق مرتبط کردن آن با جنبش حقوق‌ بشر در ایران هستند.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

- در این گزارش آمده گروه‌هایی از جمله شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک)، بنیادهای جامعه باز، دیده‌بان حقوق بشر و صندوق برادران راکفلر پشت طرحی برای لابی کردن قانونگذاران جهت استفاده از لوایح حقوق بشر به عنوان پوششی برای احیای توافق اتمی در آن همکاری دارند. گفتنی است که چندی پیش نایاک اعلام کرده بود که از خواست مردم مبنی بر تغییر رژیم در ایران حمایت می‌کند! به این ترتیب، این «چرخش» نیز در ارتباط با همین طرح بوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy