Friday, Feb 24, 2023

صفحه نخست » استقبال ابولفضل قدیانی از اجماع نیروهای دمکراسی خواه داخل و خارج

01_ghadiani2.jpgبی بی سی - ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی ساکن ایران، از «اجماعی که بین نیروهای سیاسی متعهد به دمکراسی در داخل و خارج بر سر فوریت و اولویت پایان دادن به حکومت استبداد دینی شکل گرفته» استقبال کرده است. به گزارش «کلمه» آقای قدیانی به دیدار محمد حبیبی، فعال صنفی معلمان، که به تازگی از زندان آزاد شده است رفته بود.

این زندانی سابق سیاسی گفت: «گام اول در گذار به سوی یک دموکراسی سکولار، آمادگی اذهان عمومی و باور به فروپاشی ساختارهای پوسیده حکومت فعلی است که این ناکارآمدی و عدم توانایی کنترل آن در تمامی عرصه‌ها پیش روی جهانیان است.»

آقای قدیانی گفت که آزاد کردن زندانیان سیاسی در هفته های اخیر و مختومه کردن پرونده معترضان «تحت عنوان عفو نشانه‌ای آشکار از استیصال حکومت در مقابل مقاومت مدنی مردم و نگرانی در مورد تداوم نظام سیاسی فعلی» است.

او گفت: «هرچند عمال استبداد دینی می‌خواهند تصویر یک فرد رئوف را از علی خامنه‌ای ارائه دهند این خیالی باطل است و مردم داغدار ایران جنایت‌ها و جرائم سازمان یافته‌ای که وی علیه بشریت و نه فقط علیه آحاد ملت ایران بلکه علیه ملت‌های منطقه و سایر ملل مرتکب شده است را فراموش نخواهند کرد و اجرای عدالت در حق آمران و عاملان کشتارها و اعدام‌ها و بسط خفقان و سرکوب آزادی‌ها، از جمله مهم‌ترین مطالبات به حق ایرانیان است».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy