Friday, Feb 24, 2023

صفحه نخست » تحقیر مردم ایران توسط وزیر ارتباطات دولت رئیسی

vazir.jpgعیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید، سیم‌کارت برای گردشگران خارجی در کشور به‌منظور استفاده بهتر آن‌ها از فضای مجازی در حال طراحی است.

وزیر ارتباطات در این خصوص گفت: شنیده شده است که توریست‌ها و گردشگران خارجی در کشور به دلیل فیلترینگ دو پلتفرم واتس‌آپ و اینستاگرام کمی دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ او افزود: در نظر داریم با توجه به محدودیت استفاده از این دو پلتفرم، برای گردشگران خارجی که به کشورمان سفر کرده‌اند، سیم‌کارت‌های خاصی را طراحی کنیم که این افراد بتوانند در مدت حضورشان در ایران راحت‌تر و بهتر از فضای مجازی استفاده کنند.

به گزارش رادیو بین المللی فرانسه ورود گردشگران به ایران به شکل فاحشی کاهش یافته است و کشورهایی چون سوئد، کانادا، آلمان، بلژیک و فرانسه، در ماه‌های اخیر و پس از آغاز اعتراضات جاری در ایران، به شهروندان خود هشدار دادند که از سفر به این کشور خودداری کنند.

طراحی سیم‌کارت‌های بدون فیلتر برای گردشگران خارجی، به مانند طرح جنجالی «اینترنت طبقاتی» که اخیراً از سوی وزارت ارتباطات اعلام شده بود، با واکنش انتقادآمیز شمار زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.

این در حالی است که فضای مجازی در ایران بسته‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد و حتی انجام معمولی‌ترین کارها هم بدون فیلترشکن ‌VPN غیرممکن شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy