Monday, Feb 27, 2023

صفحه نخست » ازدحام طرفداران رضا پهلوی در شهر آکسفورد

oxford.jpgآکسفورد میل: خیابان‌های آکسفورد برای دیدار ولیعهد ایران پر از ایرانیان شد

ایندیپندنت فارسی - آکسفورد میل در گزارشی درباره حضور شاهزاده رضا پهلوی در مجمع آکسفورد نوشت: خیابان‌های آکسفورد پر از ایرانیانی شد که برای دیدار شاهزاده رضا پهلوی، ولیعهد ایران جمع شدند.

شاهزاده رضا پهلوی برای حضور در مجمع آکسفورد در روز دوشنبه دعوت شده بود.

***

به گزارش آکسفورد میل، حامیان ولیعهد ایران که در خیابان سنت مایکل صف کشیده بودند می‌گویند که می‌خواهند به کشورهای غربی هشدار دهند برای فاصله گرفتن از «رژیم تروریستی» کار بیشتری انجام دهند.

به گزارش این روزنامه بریتانیایی، ایرانیان از سراسر بریتانیا به آکسفورد آمده بودند تا با شاهزاده رضا پهلوی که امیدوارند روزی شاه ایران شود، عکس بگیرند.

براساس این گزارش، در این جمع ایرانیانی بودند که از ایران فرار کردند و به بریتانیا آمدند و اکنون در همبستگی به مردم داخل ایران به میدان آمده‌اند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

این روزنامه با افرادی مصاحبه کرده‌ است که هدف از سفر از شهرهای دیگر به آکسفورد برای دیدار شاهزاده را پیام دادن به او عنوان کرده‌اند. پیامی با این مضمون که می‌خواهند «شاهزاده بداند که در خارج از ایران هواداران زیادی دارد».

آکسفورد میل می‌نویسد که پلیس سعی کرد در این تجمع حضور محدودی داشته باشد و فضای این گردهمایی مانند کارناوال استقبال بود. مردم به نشانه احترام به ولیعهد ایران گل رز قرمز به دست گرفته بودند.

01.jpgدر این تجمع بسیاری از ایرانیان بنرهایی در دست داشتند که در آن به موارد نقض حقوق بشر در ایران اشاره شده بود.

این روزنامه به نقل از سام معصومی یکی از حاضران در تجمع که از لندن به آکسفورد آمده می‌نویسد: «این کمترین چیزی است که می‌توانم در حمایت از مردم ایران انجام دهم، شاهزاده در حمایت از مردم ایران از واشینگتن به اینجا آمده است.»

کامران که از شفیلد به آکسفورد آمده است نیز می‌گوید که دولت‌های غربی باید اقدامات بیشتری علیه جمهوری اسلامی انجام دهند.

برخی دیگر از حاضران می‌گویند نمایش حمایت از شاهزاده برای آنها بسیار اهمیت دارد چون آنها نمی‌خواهند جمهوری اسلامی در قدرت بماند.

آنها می‌گویند احترام به شاهزاده را در برابر چشمان غرب به نمایش گذاشته‌اند چون او نماینده واقعی‌شان است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy