Wednesday, Mar 1, 2023

صفحه نخست » طوفان بزرگ در راه و نقش مهم ولیعهد ایران

qfar.jpgگفتگو قانعی فرد با الحدث:

حضور ایرانیان در خارج از کشور نشانه همدلی با ایران و فرهنگ ایرانی است. مُلایان وحشی همه چیز را نابود کرده اند و ماموریت شان توسعه فقر و ویرانی و فساد بود که انجام دادند.

شرایط در ایران به سوی یک انفجار بزرگ و طوفان بزرگ می رود و شاید بیشتر از یک گردباد سیاسی.

طبعا دینامیک اوضاع در خاورمیانه به شدت تغییر خواهد کرد.

متاسفانه سی آی ای بایدن چشمانش را بر واقعیت بسته است که نزاع داخلی رخ می دهد اما دوستان و همکارانم در نهادهای ضد تروریسم و مراکز امنیتی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می دانند که چه می گویم، باید منتظر عصیان داخلی بود . بزودی همگی سقوط سخت مُلایان جنایتکار و تروریست را مشاهده خواهیم کرد. رژیم فاسد و شرکت کنندگان در 1357 خواهان ناآرامی اوضاع و جنگ داخلی اند.

لابی های نایاک و تروریست های مجاهدین خلق و اصلاح طلب ها، به دنبال سرگرم کردن ملت ایران با عروسک گردانی خیمه شب بازی است.

اما در این مدت هم لابی ها ی اما ایرانیان رهبر خود را پیدا کرده اند . امیدوارم که مردم از این روزنه و فرصت پدید آمده استفاده کنند. گرچه چپ اسلامی ( اصلاح طلبان ) و چپ مارکسیستی قصد خودکشی را دارند اما اسب برنده مسابقه سیاست ایران ، همین است که هست

وجود شاهزاده رضا پهلوی یک فرصت و نعمت بزرگ در این راه است . هم برای آینده ایران و هم صلح جهانی. شخصیت شکست ناپذیر در مبارزه با خمینیسم است

به مراتب مهم تر از ماندلا است - او علیه آپارتاید جنگید اما شاهزاده ما علیه خمینیسم - انبان رذالت ها - می جنگد و این برای آینده صلح و ثبات منطقه هم با ارزش است . پیروزی شاهزاده - در واقع منافع ملی جهان دمکراتیک است .

دوستان و همکارانم در مراکز امنیتی کشورهای عربی می دانند که فروپاشی ملای شیعه به معنی پایان استبداد دینی و تروریسم اسلامی است و به جای تروریست های جمهوری اسلامی با حلقه عقلانی و فرهیخته پیرامون شاهزاده در ایران آینده می توانند به زندگی مسالمت آمیز و برادر وار فکر کنند. دیگر خبری از رادیکالیسم و منبع توحش و ترور نخواهند بود. بلکه شاهزاده می تواند هم پیمان مناسب برای کل جهان باشد.

در این روزها، با فشار حداکثری و فعال کردن سیاست ماشه، به تغییر رژیم در ایران و نابودی هست و نیست جمهوری اسلامی باید همکاری و مشارکت کرد. وجود غده سرطانی جمهوری اسلامی برای بشر قرن 21 غیرقابل باور است . جهان برای نابودی آپارتاید و کمونیسم بسیح شد برای مُلای شیعه و استبداد دینی شان هم باید چنین کرد.

کمک جهانی برای دوران انتقالی پس از فروپاشی را نیاز داریم. و شاهزاده مهم ترین فرد در این دوران وحشت است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy