Saturday, Mar 4, 2023

صفحه نخست » خبرآنلاین: انگشت "اتهام غافلگیرکننده" مهاجرانی در پرونده مسمومیت دختران دانش‌آموز

atta.jpgامنیت یک موضوع و مساله ملی است. هم وظیفه دستگاه های نظامی و انتظامی و امنیت است و هم مسولیت همه ملت

عطاءالله مهاجرانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت:

بسیار خوب! شما که می فرمودید: زن، زندگی، آزادی! چرا برای خرابکاری شرافتمندانه! از جنس شرافت خودتان به سراغ مدارس دخترانه رفتید

و دانش آموزان معصوم را در معرض مسمومیت قرار دادید؟ بدون تردید همان گونه که ملت ایران در ۲۲ بهمن توهم انقلاب سوم را به خاک سپرد، موج مسمومیت تمام می شود . امنیت یک موضوع و مساله ملی است . هم وظیفه دستگاه های نظامی و انتظامی و امنیت است و هم مسولیت همه ملت .

این نکته را در طنجه از کارگر شهرداری آموختم، پرسیدم چرا خیایان کثیف است ؟ گفت تنظیف وظیفه ماست و نظافت وظسفه شهروندان . همه خانواده ها شایسته است نسبت به امنیت هوشیار باشند .

در لندن وقتی در مترو نشسته اید بارها این پیام را می شنود :" اگر بسته مشکوکی دیدید بلافاصله با این شماره تماس بگیرید . "

این پیام که هر روز و شب بارها تکرار می شود تاکیدی است بر این نکته مهم که امنیت یک مساله و امر ملی است . دانش آموزان و اولیا مدارس و همسایگان مدارس دریابند.

در همین زمینه:

chakhan.jpgمسمومیت‌ دختران دانش‌آموز واقعیت ندارد / دشمنان مسمومیت‌سازی و کشته‌سازی می‌کنند

احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در واکنش به مسمومیت دختران دانش آموز می‌گوید: هر چند وقت یکبار یک توطئه‌ای مطرح می‌شود و بعد از بررسی نهایتا به اینجا می‌رسد که تکذیب می‌شود. هر مسئله کوچک و بزرگی در کشور ما، خودش سوژه‌ای می‌شود که دشمن بتواند آن را علم کند و مطالبش را به کرسی بنشاند. به نظرم این‌ها مطلبی نیست.

مسمومیت‌ دانش‌آموزان اصلا واقعیت ندارد

کریمی اصفهانی در پاسخ به این موضوع که «مدرسه به مدرسه و استان به استان دانش آموزان در حال مسموم شدن هستند»، گفت: کدام مدرسه؟ کجا اثبات شده است؟ این‌ها اثبات نشده است و صرفا در فضای مجازی است و اصلا مسئله خاصی نیست. نباید دنبال هر دروغی بدوییم. من در اصل موضوع بحث دارم که این مسمومیت‌ها اصلا واقعیت ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه می‌گوید: اینکه می‌گویند دانش‌آموزان در بیمارستان هستند و مسموم شده‌اند هم در حد حرف است و اثبات نشده است. اینکه دادستانی و سایر مسئولان هم به موضوع وارد شده‌اند هم برای اینکه است که قبل از آنکه به غائله تبدیل شود، آن را جمع کنند. در دنیا این مسائل آنقدر ایجاد می‌شود که اصلا برایشان مسئله‌ای نیست، چگونه است که در ایران تا یک نفر عطسه می‌کند، مسئولان باید پاسخ دهند. این مسائلی که به صورت دروغ در فضای مجازی به مردم القا می‌کنند، معمولا در دنیا به عنوان یک مسئله عادی است. من اساسا به اصل موضوع اعقتادی ندارم و به نظرم یک توطئه‌ای است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه «۴۰ سال است که دشمن دروغ‌هایی را به مردم می‌گوید» گفت: مردم باید سطح آگاهی‌شان را بالا ببرند، فضای مجازی ما را در آگاهی‌ها اقناع نمی‌کند، ما به واقعیت‌ها نیاز داریم. دشمن این خبر‌های دروغ را برای ما می‌سازد و برخی هم آن‌ها را پراکنده می‌کنند. برخی مواقع دوستان و نادان‌های جامعه از دشمن برای ما بدتر عمل می‌کنند و این‌ها را در فضای مجازی دست به دست می‌کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy