Monday, Mar 6, 2023

صفحه نخست » اعلان جنگ سپاه به دانش آموزان، و اورانیوم غنی شده ۸۵ درصد، فرزانه روستایی

roostayee.jpgبیش از ۸۰ درصد مردم معتقدند که تشکیلات نظامی امنیتی جمهوری اسلامی و سپاه عامل اصلی حملات شیمیایی به صدها مدرسه و مسموم شدن دانش آموزان در سراسر کشور است. در کنار این جنایت علیه بشریت که افکار عمومی را به حیرت واداشته است ماموران آژانس در میانه همین بازدیدهای نیم بند خود از تاسیسات هسته ای ایران آثار اورانیوم غنی شده ۸۵ درصد یافته اند که می تواند به معنای رسیدن جمهوری اسلامی به مراحل آخر غنی سازی باشد.

چرا به دانش آموزان حمله می کنند؟ و چرا دختران جوان را هدف قرار می دهند؟ هیچ عقلانیتی در یک کشور بحران زده و ورشکسته اقتصادی ایجاد یک معضل حیثیتی اضافه را برنمی تابد. در شرائطی که هر روز دانش آموزان به جای کلاس از اورژآنس بیمارستان ها سر در می آورند باید نگران این بود که حملات شیمیایی به مدارس بخشی از پروژه دیگری است که هنوز از آن پرده برداری نشده است. باید به این فکر کرد که حملات شیمیایی به دانش آموزان شاید مصداق فیل هوا کردن از سوی جمهوری اسلامی برای پنهان کردن امر دیگری باشد.

بزودی معلوم می شود نظام با حمله شیمیایی به دانش آموزان سر جنگ با مردم را دارد یا دارد خود را برای ماجراجویی های جدید بسیار حساس آماده می کند. شاید هم رفت و آمد مقام های امنیتی و نظامی آمریکایی به اسراییل زمینه ساز اقدامات نطامی هماهنگ شده علیه تاسیسات هسته ای ایران باشد که توانایی نظام در کمک به روسیه در جنگ اکراین را نیز بشدت کاهش می دهد یا قطع می کند.

در شرايطی که جمهوری اسلامی با یک بحران بسیار حاد از خارج مواجه شود برای مدتی کنترل اداره امور را از دست خواهد داد و در این مقطع از سرگیری تظاهرات و درگیری های خیابانی هزینه های سنگینی را بر نظام تحمیل خواهد کرد. بیایید از این زاویه نیز قضیه حملات شیمیایی به دانش آموزان را ارزیابی کنیم که امروز دانش آموزان را می زنند تا به مردم پیام دهند در شرایط فوق العاده امنیتی و نظامی اگر تظاهرات و اعتراضی صورت بگیرد این بار از گازهای جنگی استفاده می کنیم و اینکه هر اعتراضی به منزله حمایت و هماهنگی با دشمن تلقی خواهد شد. این نگاه مصداق همان نگاه دخمه های امنیتی مشکوک است که در آینده ایران یا ما می مانیم یا هیچکس!

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy