Tuesday, Mar 7, 2023

صفحه نخست » درخواست گروهی از ایرانیان دادخواه برای تحریم علی خامنه‌ای و بیت او

dadkhah.jpgصدای آمریکا - گروهی از اعضای سازمان «شورای انقلابی دادخواهان ایران» با همکاری « دفتر اسناد حقوق بشر ایران» از قانونگذاران آمریکایی می‌خواهند تا وعده‌های کمک به مردم ایران را عملی کنند.

این گروه که قرار است در طول هفته جاری با تعدادی از قانون‌گذاران مجلس نمایندگان و سنای آمریکا و اعضای دفاتر آنها دیدار و گفتگو کنند، از مقامات آمریکایی می‌خواهد تا ضمن افزایش فشار تحریمها به جمهوری اسلامی با استناد به تصویب لایحه مهسا، شخص علی خامنه ای و بیت او را مورد تحریم‌های بیشتر قرار دهند.

همچنین توقف مذاکرات علنی و پنهانی دولت آمریکا با رژیم ایران، کمک به زندانیان سیاسی ایران ، اجرای تحریمهای موجود آمریکا علیه حکومت ایران و شناسایی مهره‌های رژیم و فرزندان آنها با استفاده از لایحه مگنیتسکی و ضبط اموال و اخراجشان آنها از خاک آمریکا از دیگر خواسته‌های این گروه از ایرانیان از مقامات قانونی ایالات متحده است.

این گروه همچنین ارائه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک و ایجاد امکان دسترسی آسان مردم ایران به رسانه‌های اجتماعی و اینترنت را از دیگر مطالبات خود از قانونگذاران آمریکایی عنوان و اعلام کردند دولت آمریکا باید از آقای « جمشید شارمهد» در برابر حکم اعدام غیرعادلانه و به‌دور از استانداردهای حقوق بین‌الملل حمایت حداکثری داشته باشد.

گفتنی است در این نشست‌ها شاهین میلانی, لادن بازرگان, هادی راد و نسرین محمدی از جانب شورا حضور خواهند داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy