Thursday, Mar 9, 2023

صفحه نخست » قتل هولناک یک زن و شوهر ایرانی در آمریکا به دست یک راننده کامیون ایرانی‌تبار

ghatel.jpgیک راننده کامیون ایرانی‌تبار اهل تگزاس به خانه یک زن ایرانی‌الاصل که «پادکستر» بود، وارد شد و این زن و همسرش را قبل از اینکه خودکشی کند، به قتل رساند.

دیلی بیست در گزارشی در این باره نوشت: مقامات محلی هویت قربانیان را «زهره صادقی»، ۳۳ ساله و همسرش «محمد ناصری»، ۳۵ ساله شناسایی کردند. نام مظنون نیز «رامین خداکرم‌رضایی»، ۳۸ ساله و راننده کامیون است.

ghatellarge.jpgاین راننده کامیون که از شنوندگان پادکست های زهره صادقی بود، مدت ۱۸ ماه این زن را تعقیب می‌کرد و با پارک کردن کامیون و منتظر ماندن در بیرون خانه‌اش و بمباران کردن او با حجمی توصیف‌ناپذیر از پیامک و تماس و گل، به یک مزاحم تعقیب کننده برای این زن و شوهر تبدیل شده بود و در نهایت این سناریو به مرگ هر سه نفر آنها منجر شد.

***

پلیس ایالتی می‌گوید که اجساد صادقی، ناصری و خداکرم‌رضایی را پس از دریافت یک تماس تلفنی مبنی بر تیراندازی در خانه‌ای در «ردموندِ» واشنگتن در حدود ۱۵ مایلی شرق سیاتل، پیدا کردند.

به گفته بازپرس، مادر صادقی در زمان هجوم خداکرمرضایی به داخل خانه و از طریق پنجره در خانه دخترش حضور داشته و موفق به فرار و رفتن به خانه یکی از همسایه‌ها شده و با پلیس تماس گرفته است.

دارل لو، رئیس پلیس ردموند در مصاحبه با دیلی بیست گفت که خداکرم‌رضایی ابتدا پس از گوش دادن به پادکستی درباره «به دست آوردن شغل در صنعت فناوری» با زهره صادقی آشنا شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy