Saturday, Mar 11, 2023

صفحه نخست » خواهش از رهبران غرب

keshtgar.jpgبا تروریسم سازش نکنید!

علی کشتگر

بابا طاهر شاعر بزرگ ایران که در سده های دهم و یازدهم میلادی می زیسته در گلایه از معشوق می گوید :

اگرنوشم نئی نیشم چرائی؟ نمک پاش دل ریشم چرائی؟(البته معشوق امروز مردم ایران آزادی است و این توهم و آرزو نیز در بسیاری از ما وجود دارد که شاید این بار غرب حقوق بشر را قربانی منافع کوتاه مدت اقتصادی خود نکند و دوراندیشانه عمل کند)

ما ایرانیان به دهها دلیل که مسئوولیت اش قبل از همه بر عهده خودمان است و نیز به دلیل تفکر کمربند سبز به دور شوروی و این که یک نظام مذهبی ضد کمونیستی به نفع غرب است! آنچه در ذهن جیمی کارتر و رهبران اروپائی می گذشت و در کنفرانس گوادولوپ مطرح و تصمیم گیری کردند، از چاله دیکتاتوری سکولار سلطنتی به چاه متعفن و مرگبار رژیم مذهبی خمینی افتادیم.

رژیمی ذاتا جهادگر و تروریستی، رژیمی ذاتا دشمن ارزشهای دموکراسی، رژیم ذاتا دشمن ملت و ملیت ایرانی که از آغاز کمر بست به ایجاد "امت بزرگ اسلامی" یعنی صدور انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی منطقه و همزمان جهاد با "کفر جهانی" یعنی جنگ و ترور علیه هر آن کس و هر نظامی که مثل خود آن نیست!

و البته در این راه 44 سال است که علیه ایران و ایرانی، علیه مردم کشورهای همسایه، و علیه هر آنچه بوی دموکراسی می دهد یعنی علیه غرب و ارزشهای والای حقوق بشر به هر اقدام تروریستی و هر جنایتی که توانسته توسل جسته است.

444 روز گروگان گیری کارکنان سفارت آمریکا که با انفعال عجیب دولت کارتر روبه رو شد نخستین اقدام چشمگیر تروریسم اسلامی حاکم شده بر ایران برای ترغیب مردم کشورهای اسلامی در توسل به جنبش های تروریستی ضد غربی و نیز نابودی همه امیدهائی که مردم ایران در جریان انقلاب 57 در خود پرورانده بودند، بود.

دشوار نیست که بفهمیم انفعال کارتر به عنوان رهبر قدرتمندترین کشور جهان در برابر این گروگان گیری جمهوری اسلامی، همه گرایش های جهادی را در جهان اسلام به ایجاد جنبش های تروریستی تشویق کرد و نطفه بسیاری از جنبش های تروریستی بعدی را به وجود آورد.

44سال است ایران و جهان شاهد اعدام های هزارهزار نفری آزادیخواهان، کشتار هزاران ایرانی بیگناه در جنبش های اعتراضی، ترور صدها ایرانی و غیر ایرانی در خارج، ترور روشنفکران و نویسندگان و شاعران در درون ایران و دخالت مستقیم در همه کشورهای اسلامی منطقه بوده و هست.

در این مدت همه ظرفیت های ثروتهای ملی ایران برای نظامی گری، توسعه صنایع نظامی در داخل، صدور اسلحه و پول برای جنبش های تروریستی در خارج به باد رفته. ایران سال به سال فقیرتر شده و منطقه و جهان ناامن تر. دهها سال است که برخی از کشورهای منطقه همچون خود ایران در خون و باروت آنچه "انقلاب اسلامی" نام گرفته می سوزند. همه آزادی های سیاسی و مدنی ایرانیان به همراه همه ثروتهای کشور به دست یک مشت تروریست اسلامی مصادره شده. امروز نه فقط پس از دهها جنبش بزرگ سرکوب شده مردم ایران با پیشگامی زن بیدار و شجاع ایرانی به جنبش در خون تپیده "زن زندگی آزادی" روی آورده اند، بلکه دیر یا زود دهها میلیون ایرانی زیر سطح فقر با شعار نان برای شکم های گرسنه خود و فرزندانشان به حمایت از این جنبش نوین برخواهند خواست. به موازات این تحولات داغ در ایران رژیم به سرعت برای سرکوب های بیشتر مردم مجهز می شود و برای روئین تن کردن خود به کمک روسیه و کره شمالی برای تولید بمب اتمی تلاش می کند اما بی تردید با همه این تلاشها اگر غرب با رژیم سازش نکند فروپاشی آن حتمی است.

بسیار احمق باید باشیم اگر باور کنیم که جمهوری اسلامی به دنبال سلاح اتمی نیست چرا که گویا رهبر رژیم گفته است ما در پی سلاح اتمی نیستیم.

سران جمهوری اسلامی و در راس آن رهبرش بزرگترین دروغگویان و دغلکاران جهان اند و با همه توان به دنبال بمب اتمی هستند. خدعه یعنی دروغ در جنگ با دشمن از اصول اسلام در جنگ با "کفر جهانی" است و از صدر اسلام در همه جنگها معمول بوده. و اسلام شناسان همه از آن آگاهند.

در چنین شرایطی تروریسم اسلامی حاکم بر ایران برای تولید و صدور اسلحه و افزایش قدرت سرکوب خود در داخل یعنی برای نجات خود به شدت به دلارهای نفتی نیازمند است و به قرار اطلاع از کانالهای مختلف با رهبران آمریکا و بویژه رهبران اروپا برای احیای برجام و پیدا شدن راه حلی برای فروش نفت و گاز در تماس و مذاکره است.

رهبران محترم کشورهای دموکراتیک!

اکنون زمان حمایت از ملتی است که غرق در خون فقر و تحقیر است وعلیه این نظام تروریستی به مبارزه ای حماسی و فداکارانه برخاسته. مبارزه ای که در ایران تبدیل شده به بشکه باروت هر لحظه ممکن است تروریسم اسلامی را در خود بسوزاند.

اکنون زمان سازش با تروریسم حاکم بر ایران بخاطر منافع کوچک و کوتاه مدت نیست. ای کاش رهبران جهان با دور اندیشی به این واقعیت فکر کنند که ادامه حیات جمهوری اسلامی فقط مایه بدبختی ملت ایران نیست، بلکه منشاء ادامه جنگهای منطقه ای، منشاء تقویت جبهه دیکتاتورهای دشمن دموکراسی و منشاء گسترش تروریسم در منطقه و در مخاطره قرار گرفتن صلح جهانی است.

باور کنید که ایرانیان همراه با همه آزادیخواهان و صلح دوستان جهان هر گونه سازش پنهان و آشکار با تروریسم حاکم بر ایران را نه فقط خیانت و ستم به مردم ایران بلکه خیانت به دموکراسی و خیانت به صلح جهانی و خدمت به جبهه دیکتاتوری تلقی می کنند و هرگز فراموش نخواهند کرد. سازش با ایران از جمله خیابت به کشورغرقه درخون اکراین نیز هست.

روزی که پس از سازش احتمالی با ایران که امیدوارم چنین نشود، ناگهان جهانیان خبر تولید بمب اتمی جمهوری اسلامی را بشنوند، بیش از پیش به عمق و ابعاد این خیانت پی خواهند برد.

آقای پرزیدنت بایدن، خانم ها و آقایان رهبران اروپا و سایر دموکراسی ها! اگر شما برای زندگی و آرزوهای ایرانیان ارزش قائل نیستند، اگر برای منشور جهانی حقوق بشر احترام چندانی قائل نیستید دست کم بخاطر منافع بلند مدت کشورهای خودتان، به خاطر منافع بلند مدت صلح پایدار جهانی و منافع دراز مدت همه کشورهای دموکراتیک جهان، در این شرایط حساس با رژیم اسلامی سازش نکنید. باور کنید که هرگونه سازشی خیانت به منافع دراز مدت خود شما نیز هست.

هم میهنان آزادیخواه و ایران دوست آآخارج از کشور!

اگر با این حرفها موافقید همه توان خود را برای جلوگیری از سازش غرب با تروریسم اسلامی به کار گیرید!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy