Saturday, Mar 11, 2023

صفحه نخست » پیام رضا پهلوی در آستانه شب چهارشنبه‌سوری

rp.jpgصدای آمریکا - در آستانه برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری، شاهزاده رضا پهلوی در توییتی با اشاره به صدها معترض کشته شده در ماه‌های گذشته گفت «ما موظفیم نگهبان نام» آنها و «ادامه‌دهنده راه‌شان برای بازپس‌گیری ایران باشیم.»

شاهزاده رضا پهلوی روز دوشنبه ۲۲ اسفند در توییتی نوشت: «در سالی که رو به پایان است، صدها ایرانی دلیر، جان خود را فدای رهایی ایران کردند. ما موظفیم نگهبان نام این جاویدنامان، و ادامه‌دهنده راه‌شان برای بازپس‌گیری ایران باشیم.»

او همچنین با اشاره به جشن دیرین چهارشنبه‌سوری اضافه کرد: «چهارشنبه‌سوری امسال فرصتی است تا نشان دهیم انقلاب بزرگ ملت ایران زنده است، و آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست.»

پیشتر، شهبانو فرح پهلوی نیز در آستانه فرا رسیدن نوروز، در پیامی با گرامی‌داشت یاد کسانی که «در رویارویی با نیروهای توحش و تاریکی جان باختند» نوروز را نشانه «پایداری، تداوم و هویت ملی و پیام‌آور پیروزی راستی بر دروغ» دانست.

او در پیام صوتی خود تأکید کرد: «نوروز که در همه حال پیام‌آور شادی و امید است، امسال در شرایطی برگزار می‌شود که ملت ما در سوگ از دست رفتگان خود است. صدها زن و مرد جوان و دختران و پسران نوسال با شعار زن زندگی آزادی در رویارویی با نیروهای توحش و تاریکی جان باختند. نام و یادمانشان در لوحه تاریخ ایران‌زمین جاودان است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy