Thursday, Mar 16, 2023

صفحه نخست » قتل در بازداشتگاه سپاه

ghatl.jpgایندیپندنت فارسی - به گزارش هه‌نگاو شیرزاد احمدی‌نژاد، شهروند اهل بوکان که ماه گذشته بازداشت شده بود، روز چهارشنبه ۲۴ اسفند در بازداشتگاه اطلاعات سپاه ارومیه، زیر شکنجه کشته شده است.

هه‎‌‌نگاو به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که نهادهای امنیتی روز سه‌شنبه با خانواده احمدی‌نژاد تماس گرفته و اعلام کرده‌ بودند که برای آزادی موقت شیرزاد وثیقه بیاورند، اما فردای آن روز (چهارشنبه) به آن‌ها گفته شد که شیرزاد جانش را از دست داده است و دلیل مرگ او را سکته قلبی عنوان کردند.

یکی از نزدیکان این خانواده هم تایید کرد که از طریق منابع خود مطلع شده‌اند شیرزاد زیر شکنجه جان باخته است و نهادهای امنیتی تاکنون حاضر نشده‌اند پیکر شیرزاد به خانواده‌‌اش تحویل دهند.

نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران این شهروند ۴۱ ساله را ماه گذشته، به همراه فرد دیگری از اهالی بوکان به نام خالق محمدنژاد دستگیر و به بازداشتگاه این نهاد امنیتی در ارومیه منتقل کردند. از سرنوشت محمدنژاد اطلاع دقیقی در دست نیست و علت بازداشت این افراد هم کماکان نامشخص است.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

در این گزارش اشاره شده که شیرزاد احمدی‌نژاد متاهل و پدر سه فرزند بوده است.

پس از انتشار خبر کشته شدن شیرزاد احمدی‌نژاد، جمعی از اهالی بوکان با حضور در خیابان‌های این شهر در اعتراض به کشته شدن او تجمع کردند. معترضان در جاده حصار بوکان ضمن روشن کردن آتش، علیه جمهوری اسلامی شعارهای «شهید نمی‌میرد»، «زن، زندگی، آزادی» و «مرگ بر جاش» سر دادند.

از چهارشنبه شب اینترنت در شهر بوکان با اختلال روبرو شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy