Thursday, Mar 16, 2023

صفحه نخست » تصویر لو رفته "شهید" روح الله عجمیان در حال آموزش برای ترور معترضین

محمد مهدی کرمی و سیدمحمد حسینی به اتهام قتل روح‌الله عجمیان ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند

فریبرز کرمی زند در توئیتر نوشت: مزدوران رژیم عکسی از #روح_الله_عجمیان را منتشر کردند تحت عنوان آموزش جنگ شهری جهت اعزام به سوریه ، اما در واقع این مزدور در حال آموزش به عنوان لباس شخصی جهت حضور در تجمعات است آنهم از نوع مسلح و هیچ ربطی به آموزش برای اعزام به سوریه ندارد هرچند حضور در سوریه و کشتن زنان و کودکان سوری هم یک اقدام کاملا تروریستی است. دلایل:

shahidLarge.jpg1) عجمیان لباس شخصی بر تن دارد آنهم از نوع تیشرت آستین کوتاه با آرمی مشخص،جهت همسانی بیشتر با جمعیت(معمولا ورود عادی به پایگاههای بسیج با این وضعیت ممنوع است)

2) عجمیان در یک پایگاه محلی بسیج دارد این آموزش را می بیند در حالیکه آموزش های اعزام به سوریه به دلیل حضور در یک جنگ تمام عیار در پادگانهای وسیع خارج شهر است(مانند پادگان لوشان)آنهم با یونیفرم نظامی نه لباسرشخصی.

3) مستند سازی هنگام آموزش(عکس گرفتن جهت ثبت در قسمت آموزش پایگاه) در حالیکه تصویر برداری از هر گونه آموزش نیروهای اعزامی به سوریه ممنوع است(به جهت پنهانکاری) و اگر هم گرفته شود دسترسی عادی به آن برای انتشار در فضای مجازی وجود ندارد اما پایگاههای محلی معمولا بی در و پیکر هستند و حفاظت اسناد رعایت نمیشود.

4) مسئول آموزش که در عکس پایینی مشخص است پوشش نظامی دارد اما عجمیان نه و این ثابت می کند که عجمیان در حال آموزش نقش لباس شخصی است و مربی مربوطه در حال آموزش دادن رسمی است.

5) سلاح دست عجمیان از ضامن خارج شده، یعنی او دقیقا دارد نقش یک تیرانداز در میدان واقعی را آموزش می بیند نه کسی که صرفا دارد یک دوره را می گذارند یعنی عجمیان آموزش دیده بود که بکشد.

6) پراید حاضر در صحنه بنظر جزیی از آموزش است مانند کمین برای لیدرهای میدانی و شلیک به سرنشینان داخل خودرو، جنایتی که در همین انقلاب در چند شهر چند مورد از آن را شاهد بودیم

7) در تصویر عکس تروریست سلیمانی با نوشته ای مشخص است هر چند متن خوانا نیست اما استفاده از عکس این تروریست و نوشته های منتسب به او بعد از به هلاکت رسیدنش مرسوم شد که نشان می دهد این عکس برای بازه زمانی نزدیک است که اعزام به سوریه بسیار محدود شده است (به مانند سالهای اوج درگیری نیست و نیاز به اعزام نیروی جدید ندارند و معمولا از همان نیروهای گذشته که از قبل آموزش دیده اند بصورت دوره ای و محدود باز اعزام می کنند) ضمن اینکه اثبات می کند این تصویر بعد آبان 98 ثبت شده درست زمانی که رژیم بعد سرکوب دی 96 و آبان 98 آموزش نیروهای سرکوب را بیشتر کرد و دقیقا عجمیان در حال طی دوره کشتن مردم عادی است. مشخص نیست روح الله عجمیان روزهای قبل از مرگش به چند نفر از هموطنان بی دفاع شلیک کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy