Tuesday, Mar 21, 2023

صفحه نخست » رحمان رضایی دستیار جدید امیر قلعه نویی به دلیل این استوری از لیست کادر فنی تیم ملی خط خورد

01_rezaei2.jpgخبرگزاری دولت از غیبت رحمان رضایی از تمرین امروز تیم ملی و احتمال جدایی او از کادر فنی تیم ملی فوتبال به دلیل حمایت چند ماه گذشته از خیزش انقلابی خبر داد.

رحمان رضایی، ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که یکی از چهار دستیار قلعه‌نویی در تیم ملی بود تنها پس از یک روز همراهی با ملی‌پوشان از کادرفنی جدا شد.

در چند روز گذشته وحید یامین‌پور، معاون وزارت ورزش حمله تندی به مربی تیم ملی به دلیل انتقاداتش از حکومت جمهوری اسلامی کرده بود.

01_rezaei.jpg

روزنامه خبرورزشی: قلعه‌نویی در مورد دستیارش با تاج صحبت کرد / ورود سرمربی تیم ملی به داستان عجیب رحمان رضایی

بعد از غیبت رحمان رضایی در تمرین تیم ملی امیر قلعه‌نویی با مهدی تاج صحبت کرد.

واکنش معاون امور جوانان وزارت ورزش به حضور رحمان رضایی در تیم ملی بازتاب زیادی داشت و خیلی‌ها غیبت رحمان در تمرین روز گذشته تیم ملی را به این مسئله ربط دادند. البته حضور رضایی از قبل هم در تیم ملی صددرصد قطعی نشده بود اما به هر حال رسانه‌ها، نام او را به عنوان یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی اعلام کردند.

رحمان رضایی چندی قبل با انتشار یک استوری سیاسی خبرساز شده بود که این مسأله مورد توجه وزارت ورزش قرار گرفته است. در همین راستا امیر قلعه‌نویی با مهدی تاج صحبت کرد تا شاید بتواند از این طریق مشکل رضایی را برای حضور در کادرفنی تیم ملی و بازی سوم فروردین با روسیه حل کند.

رحمان رضایی یکی از دستیاران معرفی شده از سوی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال برای فعالیت در تیم ملی فوتبال بود که با توجه به غیبت این مربی در تمرین عصر امروز تیم ملی به نظر می‌رسد رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی فعلاً کنار گذاشته شده است.

در صورتی که به هر دلیلی رحمان رضایی به عضویت کادرفنی تیم ملی در نیاید، یک مربی دیگر که احتمالا مثل رحمان سابقه بازی در پست دفاع را دارد، به کادر فنی و دستیاران امیر قلعه‌نویی در تیم ملی اضافه خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy