Thursday, Mar 23, 2023

صفحه نخست » روحانی اصلاح طلب: مردم از این که به چند اصلاح طلب دسته چندم در انتخابات رای دهند، عبور کرده اند

eslah.jpgاصلاحات باید در سیاست خارجی صورت بگیرد که دولت توان آن را ندارد

انتخاب - ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره بروز و ظهور انتخابات در رویداد‌های سیاسی سال ۱۴۰۲ به «انتخاب» گفت: درباره انتخابات در سال ۱۴۰۲ ، عده‌ای هستند که در هر حال در انتخابات شرکت می‌کنند، ولی احتمالا آرای باطله انتخابات ۱۴۰۲ زیاد باشد؛ الان نیز مردم از اصلاح طلبان و اصولگرایان عبور کرده اند و رقابتی ایجاد نمی‌شود که مردم در بین آن رقابت بتوانند عده‌ای را انتخاب کنند و مردم از این صحنه که چند اصلاح طلب دسته چندم را انتخاب کنند عبور کرده اند؛ اما در هر حال انتخابات با هر شکل و ظاهری برگزار می‌شود.

وی درباره مهم‌ترین چالش سیاسی سال ۱۴۰۲ افزود: چالش مهم سال ۱۴۰۲ گرانی هاست که کمر مردم را می‌شکند و قابل تحمل نیست، یعنی حقوق یک کارمند متوسط ده میلیون هم اگر باشد با وجود گوشت پانصد هزار تومان چگونه زندگی کند؟ به نظر من چالش مهم سال دیگر همین مسئله گرانی هاست مخصوصا اگر سوخت هم گران شود فاجعه‌ای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی می‌شود؛ به نظر من سال ۱۴۰۲ سال سختی برای مردم است.

قوامی درباره احتمال برخی اصلاحات در سال ۱۴۰۲ توسط دولت گفت: اصلاحات باید در سیاست خارجی صورت بگیرد که نظام توان آن را ندارد. اگر هم مشکل با اروپا و آمریکا حل شود شاید برخی گشایش‌ها در داخل صورت بگیرد در غیر این صورت در بر همان پاشنه می‌چرخد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy