Friday, Mar 24, 2023

صفحه نخست » چگونگی پوشش پسر ارشد ترودو در دیدار با بایدن خبرساز شد

sonbanner2.jpgنگین تی وی - در جریان دیدار رسمی جو و جیل بایدن رئیس‌جمهور و بانوی اول ایالات متحده آمریکا از کانادا، بایدن تصمیم گرفت تا با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا علاوه بر ملاقات‌های رسمی، در خانه او‌ در اتاوا هم دیداری داشته باشد اما نحوه لباس پوشیدن پسر ترودو در این دیدار خانگی، انتقاد مردم آمریکا و کانادا را برانگیخت و جنجال‌آفرین و خبرساز شد!

پسر ارشد ترودو به نام خاویر، بدون پوشیدن کفش و با جوراب‌های کثیف و کهنه به هنگام استقبال از بایدن و همسرش در خانه والدینش ظاهر شد.

trudoson.jpgاین در حالی بود که همه اعضای خانواده ترودو، از جمله نخست وزیر کانادا، همه در خانه کفش پوشیده بودند به جز پسرش که لباس مناسبی هم بر تن نداشت و همین منجر به انتقادات گسترده‌ای در توییتر و اینستاگرام شد. برخی از منتقدین در توییتر با تعجب نوشته‌انذ: واقعا این پسر بزرگ جاستین ترودو هست؟! انگار کسی او را از خواب بیدار کرده! آخه پسر نخست‌وزیر کانادا جلو رئیس جمهور امریکا با پیراهن مچاله شده و جوراب‌های کثیف می‌آید؟ چه نمونه خوبی برای نشان دادن شخصیت ملت کانادا! واقعا که سر و ظاهرش عالیه، ادامه بدید کانادایی‌ها، خوب خودتون رو بی‌آبرو کردید! رئیس جمهور آمریکا روز شنبه اعلام کرد که کشورش و کانادا قصد دارند با اعمال تحریم‌های بی‌سابقه و تاریخی به فشار بر روسیه بخاطر تداوم جنگ با اوکراین ادامه دهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy