Thursday, Mar 30, 2023

صفحه نخست » انتقاد یکی دیگر از بازیکن های تیم ملی روسیه از شرایط ایران + علیرضا منصوریان: بازیکن روسیه دیوانه بود

01_russ_.jpg

منوتو - کنستانتین تیوکاوین، بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه، از آلودگی هوا و وضعیت اینترنت در ایران در جریان حضور خود در تهران برای بازی ایران و روسیه انتقاد کرد.

او گفته است: «صادقانه بگویم، تمام زمانی که آنجا گذراندیم، به نوعی ناراحت بودم. هوا عجیب و همیشه مه‌آلود بود. به علاوه اینترنت کار نمی‌کرد. من فقط از اینترنت موبایلم استفاده می‌کردم، چون چیزی از وای‌فای محلی بارگذاری نمی‌شد.» او در ادامه گفت: «اما موبایل هم مشکلاتی داشت. برای ورود به تلگرام مشروط باید وی‌پی‌ان خاصی را دانلود می‌کردید. در واقع ما سه روز را بدون اینترنت سپری کردیم.»⁣

پیش از این نیز، نیکلای کوملیچنکو، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه سطح زندگی در ایران را «بسیار پایین» خوانده بود. او با اشاره به شرایط هتل، غذا و اینترنت گفت: «من در اتاقم در هتل اینترنت نداشتم و مجبور بودم در راهرو بنشینم تا به جایی وصل شوم، درست مثل ۱۰ سال پیش در روسیه».

علیرضا منصوریان: نمی‌دانم بازیکن روسیه چجوری تشخیص داد که ما در ایران چگونه زندگی‌ می‌کنیم؟

چیزی که من پرسیدم روس‌ها از اسپیناس به آزادی رفتند و از آزادی هم به فرودگاه رفتند و به روسیه برگشتند. مربی لوکوموتیو گفته چرا باید با ایران و عراق بازی کنیم؟ شما باید افتخار کنید که به کشور ما می‌آیید وقتی کسی با شما بازی نمی‌کند.

۲۵ سال پیش ما به کشور شما آمدیم وقتی ۱۰۰ دلاری در دست کسی می‌دیدند با چاقو او را می‌زدند تا ۱۰۰ دلاری را از او بگیرند! امروز به یکی بزرگترین شهرهای دنیا آمدی، ای کاش طارمی اون دو موقعیت را به گل تبدیل می‌کرد تا روسیه سه بر یک می‌باخت و می‌رفت.

***


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy